gordingoingslim Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Hei. Er snart i uke 36. var hos legen i dag og fik beskjed om jeg jeg muligens har en urinveisinfeksjon, hun skulle sende inn urinprøven min får å sjekke d ut..er d noen her som også har d`? Evt hva må videre gjøres?
Mammsn er klar<3 Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Jepp jeg har det! Men jeg fikk svar rett etter jeg leverte ifra meg tissekoppen da.. Skal ikke de kunne se dette ganske fort? Rart du må vente.. Isåfall, jeg fikk antibiotika for det, 1 tabletter 3 ganger pr dag i en uke. Da skal det forhåpentligvis komme bort! Første gang jeg har hatt UVI.. Er 33+2
cakes Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 du har sikkert hatt litt utslag på leukocytter, og da må urinen settes til dyrking over natta. man bruker en strips med forskjellige ting som urinen kan gi utslag på, gir den utslag på alle så er det ikke tvil, gir den utslag på bare en så må den settes på dyrking.. (jeg har 1 år igjen på vernepleie studiet, jobber på sykehjem og med narkomane, så jeg tar sånne tester på begge jobbene hele tiden..). det er ikke farlig, så lenge man starter behandling med en gang. som oftest med selexid når man er gravid.
Nangiliama Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Legen min har sendt prøver av meg på dyrk to ganger på grunn av utslag på stixen på legekontoret, men det har ikke vært UVI noen av gangene, så det trenger ikke være noe:)
venter_baby_i_august<3<3<3 Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Hei Jeg hadde også spor av hviteblodlegmer i urin, men så lenge jeg ikke hadde vondt da jeg tissa så ville de ikke sette meg på noen medisin Men jeg fikk beskjed om å drikke mye, som feks appelsin juice.. Jeg tar også akupunktur for bekkenløsning, så da satte hun ett par nåler for UVI også... å når jeg hadde med urin prøve forje uke, var den helt perfekt Jeg er 34+4 Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå