Gå til innhold

Gravid med kjerringråd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet positivt igår!! :D Ville bare fortelle dere om at jeg har prøvd hostesaft-rådet, og jaggu satt spiren denne gangen! Drakk slimløsende hostesaft noen dager før el til og med et par-tre dager etter. Verd et forsøk, damer! Vi sees vi på 1. trimester! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Leit å høre om SA og graviditet utenfor livmor. Alle gode ting er tre, så vi får satse på at alt klaffer denne gangen.

Skrevet

Gratulerer så masse! Jeg har også satt meg selv på "hostesaftkur", så jeg krysser fingrene.. :)

Skrevet

Gratulerer sååå mye med spire =)

Jeg ble også gravid etter å ha drukket slimløsende hostesaft (Solvipect) - men jeg mistet dessverre i min første MA i uke 12 (den 07 mars i år).

Er litt restriktiv med å ta hostesaft en gang til - for det kan jo faktisk resultere i at en "ikke-helt-frisk" sperm kan nå egget, og så går det galt i utviklingen og det ender med SA, MA eller BO.

Har hørt om flere som har blitt gravide med hostesaft, at flere av dem også har mistet - men det kan jo også være helt tilfeldig da!

Ville ikke ta fra noen noe glede her - beklager hvis det høres litt negativt ut - det er ikke meningen, ville bare si at man bør være forsiktig og kanskje la naturen gå sin gang? Kommer jo selvsagt an på hvilke virkemidler man bruker da selvsagt - er jo mye alternativt man kan prøve =)

Uansett gratulerer så mye med spiren, krysser fingrene for at alt går bra!!! Kos deg, nyt graviditeten (heldiggris) - og ha en riktig fin sommer!!!

Klem fra en som ikke tør ta hostesaft noen flere ganger...

Skrevet

Gratulerer så masse med spire! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...