Blomsterpiken og tullene Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Jeg testet positivt igår!! Ville bare fortelle dere om at jeg har prøvd hostesaft-rådet, og jaggu satt spiren denne gangen! Drakk slimløsende hostesaft noen dager før el til og med et par-tre dager etter. Verd et forsøk, damer! Vi sees vi på 1. trimester!
Ella-83 Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Gratulerer så mye! Leit å høre om SA og graviditet utenfor livmor. Alle gode ting er tre, så vi får satse på at alt klaffer denne gangen.
Puppen og lillemor Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Gratulerer så masse! Jeg har også satt meg selv på "hostesaftkur", så jeg krysser fingrene..
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Gratulerer sååå mye med spire =) Jeg ble også gravid etter å ha drukket slimløsende hostesaft (Solvipect) - men jeg mistet dessverre i min første MA i uke 12 (den 07 mars i år). Er litt restriktiv med å ta hostesaft en gang til - for det kan jo faktisk resultere i at en "ikke-helt-frisk" sperm kan nå egget, og så går det galt i utviklingen og det ender med SA, MA eller BO. Har hørt om flere som har blitt gravide med hostesaft, at flere av dem også har mistet - men det kan jo også være helt tilfeldig da! Ville ikke ta fra noen noe glede her - beklager hvis det høres litt negativt ut - det er ikke meningen, ville bare si at man bør være forsiktig og kanskje la naturen gå sin gang? Kommer jo selvsagt an på hvilke virkemidler man bruker da selvsagt - er jo mye alternativt man kan prøve =) Uansett gratulerer så mye med spiren, krysser fingrene for at alt går bra!!! Kos deg, nyt graviditeten (heldiggris) - og ha en riktig fin sommer!!! Klem fra en som ikke tør ta hostesaft noen flere ganger...
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 15. juli 2009 #7 Skrevet 15. juli 2009 Gratulerer så masse med spire!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå