*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 når barnet er klar for det:)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Vi har byttet nå og sønnen vår er rett over 2år. Han begynte å klatre ut av senga og da er det bedre at han har en seng han kan gå ut av så han ikke slår seg. Første kveld i dag og det har gått over all forventning! Han prøvde å gå ut et par ganger med en gang, men da satte jeg meg ved siden av han og fortalte at store gutter lå pent i senga si og prøvde å sove og da pekte han mot døra og skulle ha meg ut av rommet og etter det har han ligget i senga!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Hun er 2 år og 2 mnd. Nettopp byttet da vi venter nr 2 i september som skal overta sprinkelsenga. Det gikk kjempefint. Hun synes det var stor stas og legger seg til å sove uten problemer. Så langt i alle fall...
Lille_bie Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 Sønnen min skal få dette til 3års dagen sin i september. Han klarer å klatre ut av senga si nå, men gjør dette sjelden. Har snakket med han om at han skal få stor-gutt-seng. Han gleder seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå