endelig mamma:) Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 ..hvor lenge før fødselen merket dere at noe var på gang? Er temmelig lei nå, men merker ikke at noe nærmer seg. Så håpte det var noen som ikke merket noe før det plutselig var i gang...
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Hadde økende kynnere/maserier, men ellers merket jeg ikke noe, ingen spesielle tegn eller følelse av at nå var det rett rundt hjørnet.
litenmensøt Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 jeg merket ikke noe ved mine andre fødsler at det var noe på gang. fikk ikke kynnere og riene kom bare 6 timer før jeg fødte. Nå går jeg å venter igjen og kjenner ikke nå heller at det er noe pågang. er dessuten sprekere nå enn jeg var tidligere i svangerskapet, hevelsen har gått ned og alt er litt for bra. (hehe ille når man klager på det og... ;.) )
endelig mamma:) Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2009 Dette var det en lettelse å høre, har et håp om at hun kan komme snart da:)
endelig mamma:) Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2009 Selv om magen ikke har sunket og jeg ikke kjenner noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå