Gå til innhold

Skravletråd uke 29

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg utnyttet min senior rabatt på Tusenfryd!

Så tusen takk for tipset, smilet72!!

Hadde en kjempefin dag der, og det var utrolig flott å se på sønnen min som var helt batt av alle berg-og-dal banene! "Se toget", sa han hele tiden! Anbefales å ta en tur, selv for gravide damer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hyggelig :)

Jeg var på Tusenfryd på søndag og fikk betalt seniorpris. Tror det er lenge jeg får betalt pensjonist pris på ting, hehe.

Vi var på Tusenfryd sammen med 2 jenter på 3 år og skal si de koste seg veldig med alt det de fikk være med på. Vi også storkoste oss, men jeg ble veldig sliten. Det holdt med 6 timer i parken.

I dag har jeg begynt å jobbe igjen. Jobber 50% og skal si det var veldig godt å få begynne på igjen. Har vært hjemme i 2,5 mnd nå. De har satt meg opp på ferie fra neste uke, men den har jeg sagt at jeg ikke vil ha. Er ikke noe mening med å begynne med ferie etter 2,5 mnd hjemme og nå skal jeg prøve ut kroppen.

Tenkte på en ting.

Er det noen som er interessert i BIM treff i Oslo i begynnelsen av august?

Skrevet

Får man seniorrabatt på Tusenfryd når man er gravid?

Skrevet

Jepp,det får man :))) Når det gjelder bim treff,så kunne tenkt meg å henge med,men vi er ikke tilbake fra ferie før i midten av august:S

Spm til dere som har vært på Tusenfryd:finnes det noen karuseller for babyer? Lille snuppa mi er med på alt som har med fart å gjøre,men lurer på om det er lurt.Ho har fylt 11mnd i dag:)!!!

Skrevet

Gutten min blir 2 i august, og han var med på flere ting, sammen med mamma og/eller pappa. Kjørte bestefarbil, berg og dal bane og en gammeldags karusell. Det så ut som han syns det var veldig spennende! Men tror nesten han syns det var like stor stas å bare se på alt og alle!

Når det kommer til BIM-treff, så er jeg gjerne med. Har ganske mye planlagt i helgene i august, men prøver gjerne å skvise inn et lite treff! Si et sted og tidspunkt, så skal jeg prøve å sjonglere kalenderen min! =)

Skrevet

Tenkte at vi kunne ta en torsdag etter jobb hvis det passer. Mange som er borte/har planer i helgene.

Skal vi ta med desember og februar gruppene også? Kanskje vi havner på sykehuset sammen med de og da blir vi kanskje flere.

Hva med Egon på byporten torsdag. 6 august kl 17?

Husker ikke hvem som ikke kunne før i midten av august, men vi skal ha flere BIM treff tror jeg :)

Skrevet

Jeg kan ikke den 6.august, skal ut og spise (på Plaza!) med jobben. Også har jeg UL den dagen!!! Juhu!! Men som du sa, smilet72, så blir det sikkert flere treff senere, så det er ikke noe krise for meg!

Skrevet

Jeg har ul den 5 august. Gleder meg veldig :)

Var jo på tidlig ul så vi har jo fått sett knøttet en gang før, men jeg synes det blir så lenge siden.

Skal vi prøve å få tatt et treff 20. august. Da er det kanskje flere som kan siden fleste parten er ferdig med ferien? Greit å vite at vi er flere som dukker opp :)

Jeg har klaget veldig mye over at jeg har hatt så vondt i bena. I dag kom min snille samboer hjem med fotbad med masasje til meg. Skal si jeg ble glad :) Det var kjempe deilig å bruke :)

Skrevet

20.august tror jeg nok at jeg skal få til, kan iallefall ikke huske på at det er noe annet da.

Så koselig med fotbad da, smilet72! Jeg har også litt vonde bein, men får en liten massasje innimellom av samboeren min, så jeg skal heller ikke klage! Spørs vel heller hvordan det blir utover høsten, da jeg har en jobb hvor jeg står hele dagen. Blir nok litt sliten da.....

Skrevet

Blir bedre i kroppen når dokker skal begynne på vann aerobikk ;). Jeg tror også jeg skal få til å gå på treff den 20...

Skrevet

Det var kjempe godt med fotbad :) Han var nok lei av å masere bena mine, hehe. Sønnen min prøvde den her hen dag og da fikk jeg beskjed om at jeg ikke kom til å få den tilbake, men der tar han totoal feil.

Kan regne med at du kommer til å kjenne det i bena når du skal stå hele dagen. Ikke bare bare det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...