stratosen_er mamma_ Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Hei, Lurer på om du ser når jeg blir gravid igjen...(er IKKE prøver enda), og hvor mange barn og kjønn du ser på meg totalt... eller så lurer jeg på hvordan d går i den nye jobben og forholdet til den nye sjefen...økonomi, og ellers om du får opp noe annet rundt meg... jeg er f. 13.04.83 han 13.09.79 Tusen takk;)
MC81 Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Hei. Så morro at du vil at jeg skal se på deg da! Jeg får opp en graviditet på deg og om ikke så lenge, får opp en veldig sterk graviditetsfølelse så jeg vil vel si i løpet av de tre første mnd. Når skal dere begynne å prøve? Jeg får en følelse av at dere ikke er prøvere nå ,men at dere er typen som ikke allikvel vil ta det så tungt om det skjer noe nå allikvel. Dere tar det som kommer og ser hva som skjer. Neste barn tror jeg blir en gutt! Ellers så får jeg opp at du er en fin og jordnær person, veldig åpen og aksepterende for mye. Økonomien klarer dere å få i orden bare du kommer i gang med jobben din. Ta en dag av gangen og betal alle de kjedelige utgiftene så kommer det til å komme en dag hvor dere kan bruke penger på de tingene dere har lyst til! Den nye sjefen din tror jeg du håndterer bra, Du er flink til å snakke for deg, og det virker logisk det du sier. Dette kommer du til å få bruk for i den nye jobben din. Har en følelse av at den nye sjefen er litt vanskelig å komme inn på og at det stilles ganske store krav til å levere...! har du lyst til å se på meg? Det jeg ønsker å vite er jo om jeg snart blir gravid, hva slags kjønn og om jeg holder meg frisk under svangerskapet. Ellers så lurer jeg på om jeg takler den nye jobbsituasjonen og hvordan det blir å kombinere det merd resten av livet mitt. Også må du gjerne nevne alt du måtte komme på ellers!!
stratosen_er mamma_ Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2009 Oioi, har ikke tenkt å prøve før til våren/sommeren igjen, har en gutt som blir 1år nå i august.... jeg blir nok litt stressa om jeg blir gravid ja!! hehe menmen...har mista så mange før at jeg vil nok bli gla for d etterhvert uansett.... ser du noe ang en mannlig kollega på jobben? har utvikla et spesielt vennskap til han...er bare redd andre misforstår d..... ser du forrestne hvor mange barn d blir på oss...? Tror du blir gravid snart ja...iløpet av september får jeg opp, først kommer d en gutt og så ei jente ganske kjapt etterpå føler jeg...Ser ut til at du kommer til å holde deg relativt frisk, litt småplager og veldig lei på slutten men d er sånt som hører med.... Jeg får opp ord som sprudlende og energisk på deg....men samtidig så får jeg opp at du kan vere stille og alvorlig...ser ut til at du kommer til å takle jobben ganske bra, men jeg får også opp litt mentalt stress....mulig d er fordi d er mye å tenke på for deg heletiden...... har du en gutt fra før? skulle gjerne hatt datoen din forresten for å se mer...men kan nå prøve å se litt til... Jeg føler at du og mannen din har d harmonisk og rolig sammen, dere lar hverandre dyrke både felles og egne interesser...ser dere for meg på fjelltur jeg da...vet ikke om dere liker de godt men d kom opp et bilde på det. dere på fjellet med ryggsekker.... får ikke opp noe mer akkurat nå men skriv ned datoen deres så er d mulig jeg ser mer....
MC81 Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Så morro da. Du det er litt morro at du spør om en mannlig kolega, for jeg så en mannlig kolega. Kan nok være forlk misforstår fordi han virker for meg ikke som så lett å forstå. kan bli misforståelser og kan være han i en periode trekker seg litt unna deg fordi det kan kjennes vanskelig for han. Men du vet folk tenker jo med en gang at det er noe annet enn vennskap. han kommer nok uanset til å være god å ha, fin for deg å snakke med og lufte andre vanskelige situasjoner. hvordan ser han ut. Litt høy med litt sånn mellombrunt kort hår? Jeg får forresten bare opp en sterk guttefølelse, så det blir hvertfall en gutt til! Morro med fjelltur fordi vi skal på en familiefjelltur i september, og satt akkurat og snakket om det med svigers!! =) Min fødselsdato er 290881 han 121080 Og ja vi har en gutt nå på 18 mnd!
stratosen_er mamma_ Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2009 ja oki... kollegaen min kan nok vere litt vanskelig å forstå seg på ja.....han er ikke sånn veldig høy, men er mørk ja...og kort hår....men morro at du ser han på denne måten, veldig mange som også gjør d....at vi gir hverandre mye Ser du forresten noe mer utdanning på meg? blir jeg i den jobben jeg er nå lenge? blir jeg godt likt som leder? Ja jeg så dere med store sekker på fjellet og i fjellsko;) hehe....så morro da....er d noen av dere som har hund?? fikk opp det også nå nemlig... ja jeg fikk opp en gutt på dere....tror dere kommer til å få tre barn jeg da...om dere ønsker det sånn;) to gutter og ei jente... Vet ikke hva annet du lurer på jeg....vanskelig få opp så mye annet akkurat nå.....
MC81 Skrevet 13. juli 2009 #6 Skrevet 13. juli 2009 Ja du vil bli godt likt i jobben din. Du oppfattes som en blid og åpen person og det eneste som dine undersåtter synes er litt rart er at du går så godt overens med han de ikke forstår så godt! Jeg tror du kan bli der en stund ja, kan se litt ut som om du kan få litt kursing og fag gjennom jobben hvis du vil. Eller så kommer du til p ta noen fag ved siden av jobben på eget intiativ! Ja noen i familie har hund og skal være med på turen =) Morro at du fikk så mye!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå