Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRAVID !!!!

Tror ikke riktig på det enda, men clerbluen var ganske tydelig.

Etter 10 pp, var det endelig min tur.

Har prøvd både hostesaft kur uten at det hjalp meg, Opp med rompa trikset uten at det hjalp heller. Men jeg startet hos homopat i juni og det ga tydligvis resultater. Kan anbefales!

Tusen takk for alt babystøv fra dere. Denne siden har vært til stor nytte, selvom jeg har prøvd og ikke lese for mye her for å bli helt hekta.

Lykke til alle sammen, sender babystøvet videre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse LHHR!! :)

Ila uka får jeg vite om vi lyktes denne gangen. Er bare pp nr 2 på oss, så trenger vel egentlig ikke klage om det ikke blir noe, mtp dere som har prøvd i 10 ;)

Lykke til videre :))

Skrevet

Forresten..kan du utdype det med homopat? Hva gjør de, hvor mange behandlinger det er anbefalt å gjennomgå og hvor mye koster slikt?

Skrevet

Har fått både akupunktur og homopatisk medesin (bittesmå piller som smaker sukkertøy som man skal ta 3 ganger pr. dag)

Har gått til behandling 1 gang pr. uke. Har hatt 4 behandlinger. I utgangspunktet kan man vel holde på til man blir gravid, og så er man anbefalt å holde på noen behandlinger til for å være sikker på at egget fester seg og blir værende.

Man får satt nåler forskjellige steder etter som hvor man er i syklusen, ben, armer, hodet, føtter og magen, så skal man ligge med dette i ca. 30 min.

Koster 350,- pr. behandling. Pillene koster ca. 100,- for et glass med maaaaaaaange piller.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...