Mikkemafian Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Har hatt et strevsomt svangerskap med frykt for å miste og masse kvalme de første mnd. Så da gikk tiden noe så vanvittig seint. Og plutselig begynte tiden å gå fort, gitt... Veldig glad for å høre til inne hos dere:)
Lillemy-77 Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Hei hei og velkommen inn hit:o) Det ER godt å komme inn i 3 tri, jeg kom aldri så langt med min første, hun hadde det så travelt;), så jeg er ekstra glad for å ha kommet så langt denne gangen. Synes tida flyr, men regner med det går seinere mot slutten. Hvorfor har du vært redd for å miste, har du mista før? Hvordan er formen din nå? Min er faktisk ganske bra. Har hatt endel plager med bekkenløsning, men er ikke så ille for tiden. Ryggvondten er der, og auau i ribbeina, men sånn er det vel bare. )
Mikkemafian Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2009 Takk for velkomsten:) Jeg harhatt 2 spontanaborter i løpet av 6 mnd før dette svangerskapet, så jeg ble litt over gjennomsnittet stresset, tror jeg. Fik fullstendig panikk når jeg ikke var kvalm en dag, og var sikker på at det var over. Da blir dagene ganske lange, skal jeg love deg, ja!! Litt plaget med bekkenløsning når jeg har sittet lenge og utrolig trøtt, men skal ikke klage for jeg har lite halsbrann, hevelser og andre kjipe ting. Akkurat nå koser jeg meg bare, og synes det er fint å være gravid;) Hvis den første kom før 3. tri, så var det tidlig, ja... Kan tenke meg at hver dag denne er der inne kjennes bra ut! Hvor langt har du kommet nå? Jeg er vel 28+6 i dag tror jeg.. Klarer ikke helt å holde følge lenger. Gikk greit frem til uke 20, da hadde jeg nesten kontroll på uker, dager, timer og minutter. Men nå slapper jeg av litt mer...
Lillemy-77 Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 uff d er helt jævlig med spontanabort. Misunner deg ikke som hadde to... Jeg hadde også en før nr 1 kom. Var veldig engstelig i begynnelsen, men fikk sjekket på ul ganske tidlig, og det hjalp veldig:) Jenta mi kom brått og uventa i uke 27 sist, nå har jeg kommet til uke 30, så jeg er stolt !! hehe... blir tett fulgt opp nå da, tette ultralyder og legekontroller:) har termin 23 sept, enn du? bare litt over ei uke mellom oss:) Har du noen fra før? )
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 hei trilletralle! Synes jeg husker deg fra bligravid? Mener at du kanskje hadde noen prøverørsforsøk?
Mikkemafian Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2009 Stemmer det, vaskedama.. Husker deg også Jeg hadde et negativt fryseforsøk mellom de to abortene mine, og snart storesøster er ICSI barn... Så da er det ganske trasig å miste når en først blir gravid, ja... Termin er 7. oktober, lillemy, så da har jeg sikkert regnet en uke feil eller noe.. Men magen er i hvert fall på plass, og det sparkes og sprelles, så jeg har nok senket skuldrene såpass at jeg ikke helt henger med i svingene... Det eneste som teller er at den har det bra og at det endelig er FERIE!!!! God sommer til dere...
Mikkemafian Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2009 Måtte bare sjekke litt jeg.. er visst 28+1 ifølge babyverden, så da får jeg vel stole på dem;)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 så kjekt at det ble positivt resultat på deg da! :-) Her har jeg 8 dager igjen til termin, så begynner å bli klar kan en si! Kjekt med sprellen i magen din! :-)
Mikkemafian Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. juli 2009 Tenker du er klar, ja... Jeg kom aldri så langt sist, ble veldig overrasket da hun ville ut 8 dager før tiden. Var så forberedt på å gå 2 uker over tiden at det nesten føltes som 3 uker før;) Din første? Eller har du barn fra før?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 14. juli 2009 #10 Skrevet 14. juli 2009 ja, går litt og tenker det samme. At jeg kan gå 2 uker over tiden, slik at jeg er forberedt! Er min første ja, så er litt nervøs for det jeg skal gå igjennom.. Har jo ikke gjort dette før! :-) Kan jo liksom ikke spole fort forbi, men jeg tenker alle hadde hatt lyst til det hvis de fikk sjansen, he he. Har klart å holde ut til min kjære kommer hjem, så han får være med på fødselen. Han kommer hjem imorgen, så da er liksom fødselen så mye nærmere! Men er godt jeg slipper å gå gjennom dette alene.. Har ferie du nå da?
Mikkemafian Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har ferie, endelig.. Tror aldri jeg har gledet meg så mye til sommerferien før... Det har vært ganske tungt å jobbe i varmen og så komme hjem til lilletrilletralle som krever sitt av oppmerksomhet og sover dårlig i varmen.. Gruer meg mer til fødselen nå enn sist, faktisk. Ikke fordi det var så ille, men nå vet jeg hva jeg går til på en måte. Vi bor et godt stykke fra sykehuset, og det gikk ganske så raskt sist, så jeg er redd for ikke å rekke frem... Akkurat selve fødselen tror jeg kommer til å gå bra hvis jeg bare er omringet av superflinke fagfolk;) Så godt at mannen din kommer hjem, ja.. Hadde vært utrolig leit å måtte gå gjennom det alene, og ikke minst for mannen som kunne gått glipp av det!! Nei nå får du sette deg på ham til det er tid for å reise på sykehuset;)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 14. juli 2009 #12 Skrevet 14. juli 2009 har merket godt varmen ja. Ble sykemeldt de siste 2 ukene før jeg begynte permisjonen, og det var jo akkurat da varmen begynte! puh, snakk om flaks! Ja kanskje det er like greit å ikke vite hva man går til! Bare håpe at ikke panikken bryter løs idet det begynner, he he. Ja nå slipper ihvertfall ikke mannen fra meg igjen før det hele er overstått! Tror ikke han vil det heller. Vil vel ikke akkurat gå glipp av det han heller! Har jo en stund ennå du da til termin, skal du reise vekk på ferietur med soon to be storesøster? :-)
Mikkemafian Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 15. juli 2009 Blir nok en liten ferie, ja.. Men vi har ikke så mange planer, reiser litt etter vær og føre:) Det er i hvert fall deilig å slippe å jobbe. Tror kanskje jeg må redusere stillingen min litt når jeg kommer tilbake, for jeg har vært ganske så utslitt i det siste. Men så er det alltid sånn at det er mye som må ordnes før ferien, og da må det nesten gjøres uansett hvor lang tid det tar.... Tenker fødselen går helt greit, jeg.. Får du panikk, så er det helt sikkert noen der til å hjelpe deg gjennom det:)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 15. juli 2009 #14 Skrevet 15. juli 2009 høres bra ut at noen har ferie ihvertfall! :-) Her går jeg bare på veggene og venter på at noe skal skje. Blir noe bedre nå når mannen kommer hjem om halvannen time. Noen å dele denne ventingen med. Jaja, får nå gjort litt hjemme, sy gardiner osv.. he he
Mikkemafian Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #15 Skrevet 15. juli 2009 Sy gardiner, ja.. Der ble jeg imponert på et blunk. Er ikke så veldig kreativ av meg, så det kommer jeg nok aldri til å gjøre uansett om jeg går 4 mnd over tiden.... Håper du koser deg med mannen din, nå... Nå er det natta for meg;) Lykke til med de neste dagene... Håper du slipper å vente så altfor lenge over termin, og at fødselen blir en fin opplevelse.. Kommer nok ikke til å henge her inne så mye de neste dagene... God sommer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå