noem85 Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Jenta mi begynte å spise grøt for litt over en måneds tid, da var hun litt over 5 mnd, og det gikk kjempebra. Hun likte det godt, og gapet hver gang skjeen nærmet seg. Nå derimot er det andre boller, nå nekter hun å spise noe, og jeg har prøvd ulike grøttyper. Er det noen som har opplevd dette, og som kan komme med noen gode råd?
lillemirakel!! Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 jeg opplevde det samme min tass begynte med grøt da han var 4 mnd og ble lei da han var ca 6. har egentlig ikke kutta det ut- for han spiste ikke brød på den tiden og drakk heller ikke stort med mme. så det ble jo et styr. prøvde å la det å 5 timer mellom middag g kvelds---uten nytte.han nekta. endte opp et par kvelder med å legge han kun med litt banan og fruktmos i magen..ikke noe særlig. gav melk i søvne for at han skulle få i seg noe. nå er han 8 mnd og har grøtnekt igjen! ikke lett det der....går ut i fra du har prøvd å "dekke" grøten med fruktmos , most banan, litt malt, evt kanel?? redningen her i gården er Nestle`s bananyghurt. dypper sjea i den og han gaper høyt. Uten den er munnen som en strek:-) nå spiser han brød da og kan få det når han titt og ofte er lei grøt..... lykke tiL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå