Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi begynte å spise grøt for litt over en måneds tid, da var hun litt over 5 mnd, og det gikk kjempebra. Hun likte det godt, og gapet hver gang skjeen nærmet seg. Nå derimot er det andre boller, nå nekter hun å spise noe, og jeg har prøvd ulike grøttyper. Er det noen som har opplevd dette, og som kan komme med noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg opplevde det samme

min tass begynte med grøt da han var 4 mnd og ble lei da han var ca 6. har egentlig ikke kutta det ut- for han spiste ikke brød på den tiden og drakk heller ikke stort med mme. så det ble jo et styr. prøvde å la det å 5 timer mellom middag g kvelds---uten nytte.han nekta. endte opp et par kvelder med å legge han kun med litt banan og fruktmos i magen..ikke noe særlig. gav melk i søvne for at han skulle få i seg noe.

nå er han 8 mnd og har grøtnekt igjen! ikke lett det der....går ut i fra du har prøvd å "dekke" grøten med fruktmos , most banan, litt malt, evt kanel??

redningen her i gården er Nestle`s bananyghurt. dypper sjea i den og han gaper høyt. Uten den er munnen som en strek:-)

nå spiser han brød da og kan få det når han titt og ofte er lei grøt.....

lykke tiL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...