Gå til innhold

Jeg er helt knust.............

Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å herregud Maddemor, dette er helt forferdelig! Jeg har lest litt om at du har hatt blødninger, men iherdig håpet at det skulle gå bra. Det er ikke noenting jeg kan si som vil gjøre sorgen lettere, men en god klem kan komme godt med!! Jeg håper du får god støtte og at du etterhvert føler at det går litt lettere.

Tusen takk storepus! En god klem gjør godt det:) Akkurat nå føles livet veldig urettferdig og jeg bare gråter og gråter.... Men det vil sikkert bli bedre etterhvert som jeg får grått ut litt håper jeg.....

Du har nå litt å stri med selv også... Hvordan går det med deg?

klem

Liver ER urettferdig når sånt skjer......alle mulige tanker surrer rundt i hodet i tillegg til alt det kliniske som også skal skje rundt det. Mitt motto er at alt ordner seg for snille piker og når alt kommer til alt så vil det være verdt det. MEN det er viktig å sørge og du skal gråte så mye du bare orker, det pleier å hjelpe!

Med meg går det greit, er på ny pp nå med enkel pergokur. Tok en pause i mellom den doble og nå. Prøver å holde motet oppe og ikke bli skuffet når mensen kommer.

Klem :-)

Ja du har vel rett i det... det ordner seg for snille piker og vi er jo ganske snille:)

Hvorfor går du på enkel kur når dobbel ikke gjorde susen? Trodde det var vanlig å gå til trippel etter dobbel jeg....

Ser ut til at jeg blir pergoberte igjen til høsten igjen jeg også. Virka på gyn som han mente at vi ikke skulle styre på egenhånd til tross for at vi klarte det helt på egenhånd denne gangen. Tror han mente at siden jeg var 32 år nå, så kunne det være lurt å legge en plan....

Jeg skulle i utgangspunktet hatt to doble kurer, men så gjorde apoteket en feil med resepten min. Betalte for dobbel kur og fikk kun enkel!!! Så da hentet jeg ut de andre og begynte i feil ende.......Men en enkel kur virker forsåvidt den også. Har eggløsning av meg selv så trenger ikke noe særlig tilførsel tror jeg. Jeg blir 35 i høst og kjenner at klokken tikker.....derfor gyn i august for å legge en slagplan. I og med at jeg kun har en eggleder så skulle jeg mange gansker ønskt at jeg var gjennomsiktig slik at jeg kunne se hva som foregikk der nede.i forhold til eggløsning.....he he he.

Fatt mot Maddemor! Det er utrolig hva vi klarer å komme over! MA er en rar ting, synes det er nifsere enn SA og EXU fordi det gir ofte ingen symptomer. Hadde MA i uke 15 (dødt i uke 7) og merket ingenting før jeg fikk en pitteliten blødning. Tiden leger heldigvis mange sår :-)

Annonse

Åh jeg skjønner. Så kjipt at de rotet det til. men enda godt at du har EL av deg selv da i alle fall:) Krysser fingrene for deg Storepus:) Skjønner hva su mener med at klokken tikker.... Er selv bare 32 ennå, men gyn begynte å hinte om alderen i går... uff, kjipe greier med den der klokka. Blir så stressa av det....

Jeg skal nok klare å komme meg gjennom dette også. tror jeg bare må tillate meg selv å være trist og lei nå og så kommer jeg meg vel på beina igjen. Akkurat nå står jeg midt oppi dritten med begge beina, men vet jo at tiden vil hjelpe på.... Synes opplevelsen med exu var det verste jeg altså. Den gangen ante jeg ingenting og plutselig stod det om livet mitt, mens denne gangen var det jo en mistakne allerede for en uke siden... Likevel; utrolig trist.....

Ja ja, storepus; det er mange prøvelser vi skal gjennom....

En god og stor klem til deg:)

Hei Maddemor!

Så utrolig trist at det ikke gikk bra med deg....Man håper jo selv om man har sine mistanker. Håper du og mannen din tar godt vare på hverandre nå, og at du tillater deg selv å være lei deg...Har ikke ord jeg Maddemor, men vil bare gi deg en stor trøsteklem...

Stor klem

tusen takk anniken! Joda, jeg har grått og grått og grått og tror jeg har fått ut det verste, men vet jo at det er mange tårer igjen.... tar 1 dag om gangen akkurat nå og så er jeg vel litt mer ovenpå igjen om noen uker. Får satse på at alle gode ting er 3 og at jeg blir å finne på 1. tri igjen til høsten:)

Lykke til i svangeskapet anniken! Det hadde jo vært hyggelig å høre litt fra deg i ny og ne uansett:) Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...