Gå til innhold

Må ta farvel igjen... jeg er knust....

Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

MA ble konstatert på UL i dag. Skulle vært 8 fullgåtte uker i går. Ble narkose, utskrapning og alt det der i dag og nå er det 2 mnd til etterkontroll og vi evt kan prøve igjen;( Jeg fatter ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dette enda en gang på så kort tid......

Fortsetter under...

Stakkar lille vennen!! Det er jo utrolig hva noen må gå gjennom!! Skjønner ikke at det ikke bare kan være å bli gravid når man ønsker det, og få disse barna!! Ble veldig lei meg på dine vegne.. ble så glad da det lyktes for dere igjen..

God varm trøsteklem fra meg..

Tusen takk!

Det er visst ikke slik at man kan få barn på bestilling har jeg lært....

Håper bare at vi får fort klaff igjen når vi starte opp prøvinga til høsten og at det da vil gå bra, for det her unner jeg ikke min verste fiende å oppleve.....

Jeg vil bare minne deg på at det virkelig ikke er mange som mister 3 ganger på rad!! For vår del ser det virkelig ut til at det skal gå bra på forsøk nr 3 på søsken til lillemor.... Har kommet meg til uke 29, og alt ser bra ut foreløpig... Så jeg skal krysse alt jeg har for at det klaffer fort, og at det går veldig veldig bra for dere også på forsøk nr 3!!!

Trilletralle; jeg håper virkelig ikke at dette skjer en 3. gang med meg for dette er jammen tøft å stå midt oppi altså.... Men jeg skal vel kalre å komme meg gjennom det på et vis. Veldig hyggelig å høre at det går så bra for deg denne gangen:) Håper siste innspurt blir like bra!

Kirsty; nei dette skulle jo ikke skje, men det gjorde jo det.... Det er en enorm fortvilelse som råder akkurat nå, men jeg har heldigvis masse positive mennesker rundt meg som drar meg opp igjen. vet jeg kommer meg gjennom dette, men det er litt tøft å være meg nå,,,,,

Tusen takk for veldig god støtte jenter! Det varmer.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...