Gå til innhold

Fin kombinasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Annie Anouk.

Min mann synes Annie (etter farmor) er fint, men liker ikke mellomnavnet. Jeg synes det klinger så nydelig vakkert. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annie er helt OK alene, men Anouk.. Not my cup of tea.

Skrevet

Annie er kjempekoselig, men Anouk liker jeg overhode ikke..! Så må nok være enig med din mann på det feltet! ;)

Skrevet

Annie er greit nok, men Anouk likte jeg ikke. Sammen ble det bare rart - litt barneboktittel ala Milly Molly Mandy.

Skrevet

Annie er fint, men Anouk var ikke fint, og sammen ble det veldig Mette Marit...

Skrevet

Kjedelig med så dårlig respons. :(

Anouk, er det ikke bare uvant/spesielt? Eller er det virkelig stygt?

Enig at det er litt "barnebok aktig", det er faktisk det jeg liker med det. Navnet er som et lite dikt, blir glad og varm hver gang jeg klapper meg på magen og forsiktig sier; Annie Anouk.

(Når hun blir større kan hun kutte bort mellomnavnet hvis hun ikke liker det)

Skrevet

Likte overhode ikke Anouk, vertfall ikke etter Annie..

men Annie alene var greit :)

Skrevet

Jeg skjønner at du liker å klappe deg på magen å kalle den lille jenta Annie Anouk. Litt koselig er det faktisk, men det passer kanskje best som et kjærlig kalle navn. Jeg har drøssevis av kallenavn på sønnen min. Skjønner godt følelsen du sitter med. Jeg må nok innrømme at jeg heller ikke synes Anouk er så pent, men på en måte er det søtt som et kallenavn likevel. :)

Skrevet

Annie er et ok navn. Hvis jeg var deg, ville jeg nok bare valgt å bruke Anouk som et kjælenavn, men ikke noe mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...