Krokodillesko Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Annie Anouk. Min mann synes Annie (etter farmor) er fint, men liker ikke mellomnavnet. Jeg synes det klinger så nydelig vakkert. Hva synes dere?
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Annie er helt OK alene, men Anouk.. Not my cup of tea.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Annie er kjempekoselig, men Anouk liker jeg overhode ikke..! Så må nok være enig med din mann på det feltet!
Vipsenmamma Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Annie er greit nok, men Anouk likte jeg ikke. Sammen ble det bare rart - litt barneboktittel ala Milly Molly Mandy.
Synnøve_Solbakken Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Annie er fint, men Anouk var ikke fint, og sammen ble det veldig Mette Marit...
Krokodillesko Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2009 Kjedelig med så dårlig respons. Anouk, er det ikke bare uvant/spesielt? Eller er det virkelig stygt? Enig at det er litt "barnebok aktig", det er faktisk det jeg liker med det. Navnet er som et lite dikt, blir glad og varm hver gang jeg klapper meg på magen og forsiktig sier; Annie Anouk. (Når hun blir større kan hun kutte bort mellomnavnet hvis hun ikke liker det)
mammaTil2Jenter Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 Likte overhode ikke Anouk, vertfall ikke etter Annie.. men Annie alene var greit
Lady lovely locks Skrevet 15. juli 2009 #8 Skrevet 15. juli 2009 Jeg skjønner at du liker å klappe deg på magen å kalle den lille jenta Annie Anouk. Litt koselig er det faktisk, men det passer kanskje best som et kjærlig kalle navn. Jeg har drøssevis av kallenavn på sønnen min. Skjønner godt følelsen du sitter med. Jeg må nok innrømme at jeg heller ikke synes Anouk er så pent, men på en måte er det søtt som et kallenavn likevel.
Azora Skrevet 15. juli 2009 #9 Skrevet 15. juli 2009 Annie er et ok navn. Hvis jeg var deg, ville jeg nok bare valgt å bruke Anouk som et kjælenavn, men ikke noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå