rosa76 Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Jeg har hatt to styrtfødsler. Den forige i grøfta på vei til sykehuset. Har ikke lyst til DET igjen og er i tillegg litt engstelig for å føde foran de to barna vi allerede har. JM ga meg klar melding om at de ikke fremskynder den naturlige prosessen og kunne berolige med at barna tåler å se en fødsel. Blir litt skremt jeg da - Veit ikke helt hvordan jeg skal gå frem nå..Byte sykehus? Vet at de setter i gang på det nest nermeste sykehuset...
cec26 Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 hei;) jeg hadde styrtfødsel med nummer 2, men jeg hadde også store blødninger pga av dette rett etterpå. Så jeg skal bli satt igang nå med nummer 3, men jeg er litt stressa fordet, de setter meg ikke igang før den 29 juli og jeg har termin 1 august... tenk om han skulle komme før... gjør sikkert ikke det, men du vet jo aldri da...
JenteOgGutterMamma! Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Har også hatt 2 styrtfødsler og trodde jeg bare hadde kynnere før 1/2 time og 20 min. før babyene var ute! Har minimum 2 1/2 times kjøring til sykehus, og 1 time og 15 minutt til jordmorvakt! :-( Så denne gangen er jeg veldig nervøs for om det blir ny sykebilfødsel, eller om jeg i det hele tatt kommer ut gjennom døra hjemme! Skal til jordmor i morgen og hun har lovet at hun skal sjekke meg og evt. sende meg på sykehus så fort hun tror det kan skje noe! Har 4 andre barn hjemme så kan ikke se for meg å ligge og vente på fødsel heller langt fra familien hjemme! :-( Jordmor sjekket meg sist tirsdag og da var livmorhalsen helt myk, så er veldig spent på i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå