verdens heldigste mamma Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 I 12 pp og 3. runde med Pergo ser det ut til at det har klaffet for oss. Klarer ikke helt å tro det enda, men G-r-a-v-i-d lysende på testen er vel ikke til å ta feil av. Jeg er så utrolig glad!! Lykke til alle dere andre, særlig dere slitere som er helt fantastiske til å oppmuntre alle andre.
Musemor med tre søte små Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 GRATULERER!!!!! Og lykke til i svangerskapet ;-)
Kristinanutten Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Fantastisk! Gratulerer så mye! Det tar litt tid før det synker inn ;-)
Kristinanutten Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Forresten, kan du si litt om hva pergo er og hvordan det fungerer?
atsjo Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Gratulerer så mye!! tenker du sitter med en utrolig deilig følelse nå! håper jeg snart kan joine graviditetsklubben:) Kristinanutten: pergo er tabletter som stimulerer til eggløsning. Har selv gått på dobbel kur nå og tror jeg har hatt el =)
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #6 Skrevet 13. juli 2009 Gu', så fortjent !!!!! GRATULERER !!!! Kos deg masse med magen, og send over masse babystøv... )
verdens heldigste mamma Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2009 Så søte dere er, tusen takk!! Støv skal sporenstreks sendes til alle som trenger det Pergo er, som Blueberry svarte over, eggløsningsstimulerende tabletter. Jeg hadde eggløsning av meg selv, men da det ikke resulterte i graviditet satt gynekologen min meg på disse pillene. Vet ikke om det var det som gjorde utslaget, men nå klaffet det i alle fall. Fantastisk deilig, og nå er Champagnen i kjøleskapet snart kald, så da skal vi feire. Fint å kunne fortelle det til dere her, for jeg har lyst til å rope det ut, men vil innerst inne vente et par måneder til før vi sier noe til venner og familie. Klem
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 13. juli 2009 #8 Skrevet 13. juli 2009 Masse masse lykke til og kos deg masse i rugetiden fremover:)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 13. juli 2009 #9 Skrevet 13. juli 2009 gratulerer så mye da,og kos deg masse:-)
Carina har to små gull Skrevet 14. juli 2009 #10 Skrevet 14. juli 2009 Gratulerer så masse og nyt svangerskapet
verdens heldigste mamma Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 16. juli 2009 Tusen takk for hyggelige hilsener. Kjenner at det synker inn litt hos meg nå, og jeg begynner å fatte at jeg er gravid. Syntes det har vært så mange skuffende måneder (selv om det er få i forhold til mange av dere andre her) at jeg ikke helt kan tro at det er sant. Det er helt fantastisk Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå