Gå til innhold

please se på meg..jeg spår dere tilbake...

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på ..

er jeg gravid NÅ!??????????????????????

har noen symtomer..

hat veldige stikkinger i siden i helgen..har gitt seg litt nå...

men lurer på om det kan være festesmerter...

men mulig EL smerter også..

får vi tvillinger noen gang?

hat det på følelsen hele livet jeg..vet ikke hvorfor men...

vi er født

jeg 2 april 1969

han 21 januar 1964

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm husker ikke hva jeg har fått på deg tidligere jeg.. Men la noen kort på deg..

oi oi.. her var det mye positive og kjærlige beskjeder.. Jeg fikk om et kort som sier at dere vil få en fantastisk tid sammen fremover.. Masse kjærlighet, og ny forelskelse.. Hmm og neste kortet er ekteskapskortet.. Er dere gift?? Om ikke nærmer det seg. Om dere er gift støtter dette kortet godt opp under at dere får en heelt utrolig tid sammen som kjærster fremover.. Et siste kortet forteller meg at det er noe nytt og positivt på veg. Men du klarer ikke helt se det enda.. Men det kommer. Jeg tenker umiddelbart at du ikke er gravid nå, men at du blir det snart, nettopp fordi dere opplever ny kjærlighet. Får at dere har et kjempe bra forhold.

skal jeg prøve meg på mnd så september..

Kunne du tatt en ny titt på meg? Så mange har sagt vår på meg, men i det siste har veldig mange sagt at de føler noe har skjedd og at en graviditet nærmer seg.. Hva trur du?

280384

klem

Skrevet

tror du vil bli gravid i løpet av 3 mndr. og jeg tror enten det blir tvillinger, ellr 2 tette...

føler også masse positivt rundt deg.

Ser du på meg også?

Når blir jeg gravid tror du?

03.11.83

Skrevet

hei monca..

takk for at du spådde meg..

ja skal se på deg..

ser at du blir gravid til høsten..oktober november...gutt..jente..får inn begge kjønn..mmmm..kansje tvillinger...

ser at dere har et godt forhold også...lurt om dere tar en ferie tur til høsten ...kos dere sammen mye da..

klem,solrose1

Skrevet

hei adine..

ser at ting skjer til våren..mars april oppleber dere veldig lykke..du blir gravid da...så kos mye i påsken..slapp av og nyt hverandre da..dere får en gutt..

dere får to barn til..to tette ser jeg..jente den siste..

takk for at du så på meg..

Skrevet

solrose... er du sikker??? Var ikke forrige graviditet du fanget opp da... var nemmeli gravid i mars/april i år...

Skrevet

Bare hyggelig.. Vi pleier og ha ferie på høsten ja.. Med jakt, men i år blir det nok ikke no jakt på meg, pga ny jobb=/

men men... Håper det skjer no nå snart ja....

Skrevet

Bare hyggelig.. Vi pleier og ha ferie på høsten ja.. Med jakt, men i år blir det nok ikke no jakt på meg, pga ny jobb=/

men men... Håper det skjer no nå snart ja....

Skrevet

Solrose:

Ser desverre ikke gravidtet på deg akkuart nå..Men at du får gode nyheter snart,det kan være en etterlengdte tlf samtale,penger,ferie-penger-lønnforhøyelse,eller tilbud om ny jobb..Hierofanten står for alle behov for å tilpasse seg til en bestemt kultur og verdier, men også plikt til å gjøre det. Det kan bære alle lærere i våre liv og det sosiale presset som oppstår når vi går. Hierofanten står for moralitet i en gruppe eller nasjon, standarder og behov for å kjenne sin egen plass i den sosiale orden, enten vi liker det eller ikke. Hierofanten er derfor av sosial makt som kommer fra grupper og sosiale standarder som vi tilhører.

Når Hierofanten slå opp, vente en leksjon som kommer fra det sosiale miljøet, eller hvorfor ikke et sosialt press for å oppføre deg på en viss måte, selv om du tror det er orättvisst eller irritasjonsmoment.

Hierofanten står for narrens eller et lite barns møte med skolen.

Generelt betydning - Hierofanten betyr barmhjertighet, godhet, og inspirasjon. Han er mannen som kan gi deg råd og støtte. Kortet kan også være organisert for moral og religion, en lærer og / eller en leksjon.

Jobb - Å jobbe, du vil få vite at du har gjort galt. Du vil forelesning og lærer deg hvordan du bør oppføre deg i fremtiden.

Kjærlighet - Jeg kärlekslivet det kan være spørsmål om ukonvensjonelle elsker saker, men noen tolker dette kortet også som et ekteskap eller bryllup.

Finans - Du må gjøre alt rett når det gjelder din økonomi. Kortet er en advarsel om at du kan gjøre noe som strider mot offentlig moral.

Ser ut som du blir fridd til....Lykke til..

Skrevet

enten er du gravid nå eller så er du det innenaugust:) tror egentlig du er det nå jeg da:)

Skrevet

hei fomle..takk for et hyggelig svar..ble litt tankefull..håper du har rett..

skal gi det tilbake mld. om det stemmer..

vil du bli spåd også?

klem,solrose1

Skrevet

heisann.. :)

La noen kort på deg jeg.. :) og jeg får opp det at det er EL smerter du har, og at du kommer til å bli gravid på denne EL.. =D

Jeg får ikke opp no tvillinger på deg ved denne befruktningen, ,men får veldig gutte følelse på deg =)

Kan du se på meg igjen? vet at du har sett på meg før.. men kan jo tenkes noe har blitt forandret??

Vet ikke om du husker historien min for å si det sånn, så jeg skriver den igjen.. har mistet 2 ganger før, og er gravid for 3 gang,.. snart 7 uker på vei.. kommer alt til å gå bra denne gangen? vil jeg komme til å se hjerteslag når jeg skal til en tidlig ultralyd den 29 juli?

meg: 140688

han: 060983

takk på forhånd...

klem

Skrevet

ida kan du se på meg ? :):) vær så snill :)

sitter spiren snart?

meg 250486

han 160586

Skrevet

Jeg får opp august på deg =)

Skrevet

ååh jeg håper virkelig at du har rett :):) ska til spes å ta innvendig ultralyd i slutten av aug, håper jeg slipper det da :):)

tusen takk for at du svarte meg :):)

har du ofte rett eller? :):)

klem

Skrevet

hei=) kan du ta en titt på meg også? født 4.8.89. lurer på når det er min tur til å bli gravid?

• 2 uker senere...
Skrevet

hei..

skal spå deg igjen jeg vet du..

har fått meg en pendel så spår med den..

ja graviditeten går bra...

du er gravid med ei lita jente nå..

du får 4 barn..

jente gutt jente og gutt..

mulig tvillinger men ikke sikker...

klem,solfrid

Skrevet

kan du spå meg også? når sitter spiren hos meg og hva blir det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...