Gå til innhold

Har akkurat fådd vite at vi venter tvillinger!!!

Lykkelig mamma til 3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann,

Og gratulerer så mye som tvillinggravid!

Kjenner meg godt igjen i sjokkfølelsen. Vi ble også rimelig satt ut da vi fikk samme beskjed, men det er utrolig hvor fort man blir vant til tanken! Nå virker det rart om det bare skulle ha vært 1, og det er bare litt over en måned siden vi var på en tidlig UL hvor dette ble oppdaget.

Igjen; gratulerer så mye, og lykke til med svangerskapet!

Velkommen i klubben. det er en stor men etterhvert herlig overraskelse. vi fikk også vite det på tidlig UL. og det var med blanede føleleser. men etter mange år med strev er vi egentlig overlykkelig selv om vi av og til lurer på hvordan dette skal gå :-)

GRATULERER så mye !!

Tusen takk. Er enda i sjokk. Begge to faktisk. Er ikke gådd opp for oss enda.... Regner med det går et par dager før man begynner å innse det. Det som blir den største utfordringen nu, er ikke bare det at vi venter 2 men å at jeg har en kronisk sykdom. Så ikke bare vil jeg få ekstra oppfølging i forhold til svangerskapet, men også i forhold til sykdommen. Men så snart sjokke legg seg, skal vi nok klare det bare helt FLOTT=)

Gratulerer så mye..:))

Skal også ha tvillinger i januar, og beskjeden kom nok like sjokkerene her i familien, som der...

Jeg er tvilling selv, og mannen min har både bror og søskenebarn med tvillinger, så vi hadde tenkt at våre sjangser for å få tvillinger var nok ikke i dette århundre...men neida...:))

Nå er det ca 6 uker siden vi fikk beskjeden, og følelsen av at der er to er helt herlig...:) Kjenner mye liv i magen allerede, så nå bare glede vi oss..:))

Gratulerer så mye!!

Jeg gikk å lo i mange dager etter at jeg fikk vite jeg skulle ha tvillinger jeg også. Nå er det bare en mnd igjen og vi gleder oss masse.

Det blir mere virkelig etterhvert. Når du begynner å sette deg litt mere inn i forberedelser og begynner å handle utstyr til to blir det streaks ganske virkelig.

Kos deg med svangerskapet, det er veldig koselig å ha to i magen. Lykke til videre... :)

Annonse

Gratulerer i fra meg også!

Vi fikk også vite det på tidlig ul (pga blødninger) at vi venter tvillinger. Ble litt sjokkert først, men nå gleder vi oss til januar. Var på ul for 2'dre gang i forrige uke, 4 uker etter forrige, og alt var bra med begge to. Ble så lykkelig av å se de to små nurkene "turne" rundt i magen min:))

Vi har ei jente fra før som er 18 mnd når tvillingene kommer, så det kan bli litt hektisk noen år framover for vår del.

Tusen takk skal dere alle ha. Har endelig begynt å gå opp for oss at i januar blir vi en familien på 5.... Men gjett om vi gleder oss nå. Før vi viste at det var to, kalte vi bare frøet for bitteliten. Nå er det liksom tvillingene vi snakker om... Eller de må nurkene:) Skal til ultralyd igjen 4. september, og gleder oss noe vanvittig:) Har også fådd min første time hos jordmor 20. august.... Men regner med at alle kontrollene blir å foregå på fødepol., det var i vertfall det legen forespeilet meg om.

Er så lykkelig. Har enda ikke fortalt det til vår sønn på 5 år at han skal bli storebror, men har tenkt å gjøre det snart. Må liksom bare finne den rette anledningen til å forklare han dette....Men regne med at han kommer til å bli veldig stolt. Han har jo ønsket seg småsøsken leeeeenge!!!

Hei og gratulerer så mye med de to små miraklene i magen :)

Dere har en utrolig spennende tid i vente både frem til januar og garantert etterpå også, her er det bare uker igjen til de små nurkene våre kommer og vår familie øker fra 4 til 6 :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...