Gå til innhold

flere med termin i mars 2010???

BTM85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hei hei jeg tror jeg er gravid er jeg det er terminen i mars skla forklare, kopierer ett innlegg jeg har.er foresten 22 blir 23 i november. pår på romsås

"""

hei hei,

jeg må skrive litt her jeg,

håper på joen svar også.skal forklare....

jeg og mannen min har prøvd en liten periode nå å få barn nr 2 (bare ett par ukerstid) men reagerer å på samme måte som sist jeg var gravid.

kvalm, kaster opp og eksteme kramper nederst i magen, ved eggstokkene.

Sisttok jeg vel først 2 tester som var neg, men todde ikke på det.

så 3 tester som ikke ville gi noe svar.

før den føste positive testen kom (tok vel 5 positive før jeg trodde helt på det) dette iløpet av litt over 1 uke.....

når vi regnet ut på 1mann, sånn ifølge terminen, begynte jeg å kaste opp ca 2 uker etter samleie.(noe som kan stemme nå også)

men testen nå er også negativ.....

hva er det som egentlig gjør utslaget på gravidittstestene?

hvor lenge skal jeg vente før det mest sans slår inn (hvis man er det)

vet man skal vente til mens skulle vært der, men har hatt såååååååå uregellmessig mens etter at jr kom. så aner ikke når jeg skulle hatt/skal ha den.

pleace svar og gi tips og råd"""""

• 2 uker senere...

jeg har også termin i mars:) utrolig fint og finne det ut så tidlig i svangerskapet, fordi da får vi følge alt som skjer.

jeg merker symptomene veldig godt. er kvalm, har fått kviser, ømme pupper og er sliten av ingenting.. håper det går over etterhvert:)

noen her som har vært på ultralyd, evt hvilken uke var dere der?

Hallo :) Jeg er 20 (21 i august) og har termin i mars :) Jeg bor også i Oslo..

Tar du testen med en gang du våkner? Hvis du ikke vet når du skulle hatt mensen kan du prøve den nye clearblue-testen, den kan man ta før man skulle hatt mensen. De andre testene skal man helst vente en stund etter mensen..

Jeg brukte den nye digitale clearbluetesten to dager før jeg skulle hatt mens, og den viste positiv..

• 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...