Gå til innhold

Noen som har en Babyjogger city Elite de vil selge til meg??????

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter denne vogna, men synes det blir litt dyrt å importere helt ny fra USA (de har steget i pris siden de solgte dem på Barnas Hus).

Jeg gir opp til 2500 for en pent brukt en...Trenger den ikke riktig ennå, så hvis du har en du vil selge etter sommeren, så er jeg interessert :-)

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Så lenge klarte jeg å vente...hehe. Vogna ble bestilt for en ukes tid siden og er nå på vei til Norge i en container om ikke så alt for lenge :-) Idag fikk jeg i tillegg tak i regntrekk og bøyle på Barnas Hus i Kr.Sand. Bare herlig :-) Nå gleder jeg meg bare til den nye vogna kommer...

Annonse

Jeg skal selvfølgelig komme med noen tilbakemeldinger etter at jeg har fått prøvd den :-) Kan nesten ikke vente...hehe

Jeg bestilte fra albeebaby.com. De hadde Classic-modellene til 299.99 (dollar), men så fikk en 10% på prisen :-) Jetcarrier sin fraktpris kom på 495 (NOK). Og så blir det jo litt moms i tillegg, men totalt blir det ikke mer enn ca 3000 kroner.

Og så fikk jeg kjøpt regntrekk og magebøyle på Barnas Hus i Kr.Sand igår til 398 totalt. Kjempefornøyd nå :-)

Hvis du er interessert i Elite-vogna så har den en brun modell på salg på samme nettsted til 279 dollar (2008 modell).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...