Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig teit spm, men må man ha med deg morsmelkerstattning på barselavd. når man ikke skal amme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha med seg skal det selvfølgelig stå... :-)

Skrevet

Jeg fikk i alle fall mme der, da ikke melka kom på endel dager. :)

Skrevet

Jeg lurer veldig på dette. Noen med erfaring fra Sykehuset Buskerud på dette?

Jeg skal ikke amme, så må nesten vite det. Før spørre på onsdag dagen før fødselen... Er mamma på torsdag!!!! Herlighet!

Skrevet

Kan du ikke bare ringe og spørre da, så får du et sikkert svar? :)

Skrevet

Jeg har (etter maaaaaaange forsøk på å overtale meg til amming...) fått MME på barsel. Skal forsøke amming denne gangen, men om jeg får samme sperrer som de andre gangene SKAL jeg ha MME... Lykke til:)

Skrevet

Jeg er førstegangs, men det kan jeg ikke tenke meg!

Skrevet

Hvordan har det fungert med mme og flasker på barsel? Gikk det greit synes du? Jeg skal over på medisiner ganske rask etter fødselen pga sterk revmatisme, så derfor setter vi ikke ignag den store ammeprossessen for å kun drive med det i noen få dager. Dette er snakket om med jm så de er klar over det så slipper presset fra de på barsel :-)

Skrevet

Hei Snøfrisk,

lykke til i sommervarmen i dag,

sitter selv og kjeder meg litt og surfer,

litt for varmt for min store mage,

kanskje vi sees på univeristetet eller unn en gang:)

Skrevet

Når avgjørelsen først har vært tatt har det gått greit med flasker på barsel. Jeg har fått ferdig varmet melk inn når jeg har trengt det. Har du tenkt på hvordan dere skal løse det når dere kommer hjem?

Kan jo kort fortelle hvordan vi har gjordt det; Vi har hatt minimum 8 flasker, som vi har vasket og kokt hver kveld, og så fyllt dem alle for neste dag. Dersom baby har fått mageknip (noe de ofte får...)tilsetter vi en teskje med malt i noen av flaskene. Skal vi ut på tur steder vi ikke får varmet flasker har jeg varmet flasken med melken myyyyyyyyyyye før vi går ut og så hatt den i en flaskevarmer. Vet at dette ikke er "riktig" men ingen av mine unger har hatt spysyke eller blitt dårlig. Tror det hele avhenger av god hygiene. Det selges jo også nå små ferdige melkeblandinger av NAN som er supre å ha med seg rundt.

Lykke til :)

Skrevet

Har kjøpt inn flasker og termos til å ha varmt vann på, slik at det alltid er ferdig :-) Malt kom jeg på sent i går kveld, så skal kjøpe det senere i dag. Har også noen få slike fedigkartonger stående :-) Kommer nok til å gå bra.

Jeg skal på samtale på sykehuset på onsdag, dagen før fødselen så får høre med de da. Men når jeg har snakket med jm om dette på kontrollene (har gått på sykehuset) har hun aldri sagt at jeg må ha med egen melk... Så regner med at de har det der.

Lykke til du også baby-klar:-)

Skrevet

jeg fikk mme på barsel med forrige, og regner med at jeg får det denne gangen også.kunne enten få pleierne til å hente, eller bare gå på kjøkkenet å ordne det selv;-)

jeg må også over på sterke medisiner etter fødsel, men har veldig god erfaring med flaskebarn;-)

lykke til;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...