Gjest Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Faren min mente det,og han nevnte navnet på plassen,men nå husker jeg ikke navnet på plassen!! Noen som vet?? Og så lurer jeg på...Vi skal en tur på sykehuset (Sankt Olavs) i Trondheim om onsdagen.Og da tenkte vi en liten svipptur innom Sverige samtidig..Hvilken vei er da kortest når vi først er der,er det da den svenskegrensen ved Røros,eller blir det da Storlien??? Vi kjører fra Molde..
tvkrus Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 tja det ikke langt i fra Røros til grensa,men er vel Storlien en drar til hmm hvorfor ? har for meg det er lenger til butikk på svenske siden og mindre utvalg av varer ....... men det er ikke sikert jeg har riktig da jeg kun har vært på Storlien......
lykkec Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Funesdalen er ca 45-60 min fra Røros. Der har de pol. Mens Storlien (ikke pol) er ca 1 1/2 time fra Trondheim. Etter ett raskt søk på gulesider.no fant jeg ut at det e raskes å ta turen til storlien, Ca 6 timer. (tr.heim-storlien-tr.heim-molde) (tr.heim-røros-funesdalen-molde ble 8 1/2 time)
spix Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Vil anbefale Åre. Er ca en time unna Storlien. Der har de pol og mange flere butikker. Koselig er det også :-)
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Er ikke interisert i pol verken jeg eller sambo,men har lyst til Sverige for å shoppe masse godis og tobakk (sambo):=)). Er det bedre på Åre altså?? Har de store godisbutikker der eller??? Sånn som i Svinesund og Charlottenberg??? Billig??
lykkec Skrevet 13. juli 2009 #7 Skrevet 13. juli 2009 Da er Åre stedet å satse på. Både Storlien og Funesdalen er små tettsteder med så å si kun vanlig dagligvarebutikker og kiosker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå