Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Jeg lurer på hva dere har i bunnen av vogna, det er jo seler der så må jo ha noe som passer.. jeg har i dag et deilig pledd og evt lammeskinn hvis det er kaldt. Men nå er det på tide å bruke seler på han og da passer det jo ikke. Den ligger jo over.. Hva bruker dere og hvor får jeg kjøpt?
Babyønske �� Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Jeg har nettopp skiftet over til sportsvogndelen, og jeg flyttet madrassen fra bagen over i den sånn foreløpig. Syns det ble hardt for han å ligge rett i setet, men har tenkt å kjøpe egen sportsvognpute, har Simo Duo. Har ikke tatt i bruk selene enda, likte ikke de som fulgte med, så vurderer å kjøpe noen andre. Siden løse seler festes annerledes enn de integrerte kan jeg sikkert bruke madrassen fortsatt også.
Ranni Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Jeg har ikke skiftet ennå, men har sett flere som har skåret i lammeskinnet for å få selene igjennom og det kommer nok jeg til å gjøre når den tid kommer - han ligger så godt på det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå