Gå til innhold

Da var dagen kommet for litt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

EGENPLEIE!!! :-) Gjett om jeg gleder meg. Har 2 uker til termin og skal på spa om en time :-) Har bestilt meg hudpleie (ansikt) og fotpleie med massasje....det skal bli kanongodt å få litt blodsirkulasjon og pleie på slitne og ømme legger og føtter. Har jo blitt litt tyngre over tiden nå, så belastningen tærer på....aaaahhh, anbefaler på det sterkeste å ta seg råd til litt egenpleie nå på slutten. Kan bli en stund til man får tid til det igjen! :-)

Bare vær obs på at leireinnpakning og mineraloljer er ikke annbefalt under graviditet...men dette vet de som jobber med det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyyyt det. Bare unngå å ligge flatt på ryggen. Jeg var så uheldig å gjøre det på slutten sist og ble veldig uvel..

Vanskelig å finne en god stilling nar man skal ta ansiktspleie, synes jeg.

Fotpleie er bare skjønt ;) Kos deg!!

Skrevet

Ja jeg merket det og det var vondt for bekkenet...sa fra til hun damen som pleiet meg, og fikk da en tempurpute i korsryggen. Det hjalp litt :-) Det var deilig med fotpleie på slitne bein:-) Nå er det sofahvil som gjelder...sover VELDIG lite om nettene og løper på do en gang i timen...urgh...

Skrevet

Kos deg masse =)

Jeg skal også komme meg på en overhaling for gravide på spa, gleder meg =)

Pass bare på at de ikke trykker på noen fotsoner som kan sette igang fødselen... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...