Anya Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Spennende dette her, håper på å komme ordentlig i gang i løpet av dagen. Leser også om de som går flere dager etter tegn. blødning og med maserier. Håper ikke det da.. Termin om 6 dager forresten. Noen med erfaring fra sånne starter på fødsel? Min forrige fødsel startet rett på med rier hvert 5 minutt, så dette er litt annerledes. På forhånd takk for svar
Lykke X 4 Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Oj, spennende det da! Første fødsel starta med tegningsblødning og så rier hos meg. Venter nummer tre nå, og har hatt tegningsblødning for 9 dager siden, masse kynnere, murringer og to falske alarmer. Hvorpå en varte i flere timer med regelmessige, lange rier som kom ofte....så stoppet de opp... Så jeg må bare si at det er umulig å forutse og tolke tegnene fra kroppen nå mot slutten. Er i grunnet fortvilet.... Håper det starter hos deg nå, og at du slipper slikt tull jeg har opplevd denne gangen!
nr3 i mars Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Jeg hadde også falsk alarm (rier og inn og ut fra sykehuset) for en uke siden og tegningsblødninger. Går og venter i spenning. Umulig å si når det skjer, men tror det kan være greit å ikke fokusere på det så mye. Da kan ventetiden bli lang. Min forige fødsel startet med vannavgang og fødte 2 dager senere, så altså helt forskjellige..... Krysser fingrene for at det skjer noe med deg snart. Ventetiden kan bli lang og nesten litt deprimerende siden det ikke skjer noe.
Anya Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2009 Åh frustrerende... Kunne det ikke bare ha vært sånn at fikk man det og det tegnet, betydde det at man garantert ville føde innen så og så lang tid. Men ingen faste svar her tydeligvis Ja ja får vel bare innstille seg på at dette kan ta tid, håpe på at det går fortere når jeg først er i gang. For jeg må vel være i en modningsprosess? Har hvertfall pakket bagen nå, sendt storebroren til byen sammen med mormoren, skal legge meg litt så får vi se hvordan dette går. Lykke til til dere da, håper bebisene bestemmer seg for å komme ut snart
Mamma´n til lillemor Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Jeg har hatt blodblandet slim siden fredag og mye maserier de siste to døgn. I natt lurte jeg på om det hele var i gang, men var ikke ordentlige rier. Lurer på hvor lenge slimpropp og tegningsblødning skal vare. Nå er det jo på tredje dagen. På lørdag var jeg innom sykehuset, men de sa at det kun var tegning og alt ok. Slitsomt med disse maseriene, kom ca hver halvtime i natt fra 23.30 til kl. 06.00, så lite søvn da. Men men. Jeg håper mer skjer i løpet av dagen. Skulle så gjerne hatt en dato.... Er over termin nå, og ingenting å telle ned til lengre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå