Gå til innhold

Dere som har gått på minipillen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før du ble gravid?(første gangen jeg ble gravid, rakk jeg ikke få mensen igjen etter å ha gått på p-piller før jeg ble gravid) Virker ikke som det er så enkelt denne gangen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble gravid på 3. pp etter mini-pille slutt, men mistet dessverre.

Er nå på 5. pp etter MA.

Skrevet

Takk for svar.... Lykke til denne gangen:)

Skrevet

Fler??

Skrevet

Når jeg ble gravid med datteren min var det uplanlagt og jeg gikk på vanlig p-piller...

Begynte på minipiller etter fødselen for 3,5 år siden, kuttet de ut i juni -08, ble gravid etter 6 mnd, mistet tvillingene 3 mnd på vei, ble gravid på første forsøk og mistet denne spiren også 10 uker på vei. Nå er det 6 uker siden siste MA og har fortsatt ikke fått tilbake mensen...

Prøver fortsatt å bli gravid med nr 2 etter 1 år etter at jeg sluttet på cerazette...

Håper jeg snart er gravid igjen =)

Lykke til!!!

God sommer =)

Klem fra

Skrevet

*Sjekker planneren*

Jeg sluttet på Cerazette 31 mars. I april hadde jeg mens 25 og 26. I mai hadde jeg mens 22- 26, i juni 14- 18 og nå venter jeg på neste mens (men håper selvsagt på å være gravid!)

Skrevet

Jeg ramset opp alt dette med mens bare for å vise at det for meg har vært litt klabb og babb etter jeg sluttet med Cerazette:)

Skrevet

Uff så uheldig deg og lille snuppis, ønsker deg masse masse lykke til neste gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...