Gjest Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Sliter enormt med vonde ben. Er ikke spesielt tung eller stor, men har mye kramper i bena og er støl, vond og øm i alle benas muskler.. ligger i badekar hver kveld og masserer bena - hjelper godt på det, men når jeg skal legge meg kommer verken snikende igjen.. Prøver å tøye ut flere ganger i løpet av dagen - er så vondt!!!
skorpionfruen Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Jeg sliter med det samme, jordmor anbefalte meg å ta magnesium og kalsium. Ikke mer enn dagsdose. Jeg har hatt noen dager hvor jeg har vært mye bedre, glemte å a det i går og da var bena helt grusom igjen. Ble kvitt leggkrampen også for et par dager og skal vertfall fortsette med tilskudd.
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Også brukt magnesium og kalsium og blitt nesten kvitt plagene. Absolutt verd å prøve.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Prøv med en jerntabelett pr dag, og gå deg en liten tur før du legger deg. Det har hjulpet meg. Trenger ikke være en lang tur, 10 minutter holder for meg, med litt oppoverbakker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå