frøken m/bebis Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Jeg synes den kommende pappaen virkelig fortjener en gave. Vet det er mange av dere som synes dette er bare tull. For meg har kjæresten min vært der for meg hele tiden, han har holdt ut med min klaging om kvalme, om varme, om vonde liggestillinger, vært med meg på sykehuset ved div anledninger, passet på meg ++++. Jeg ønsker å gi han en liten, men prefekt oppmerksomhet. Noen som har noen gode forslag???
Lilli med småtrolla Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Jeg er helt enig med deg! Min samboer har også vert veldig tolmodig og snill med meg. Det er ikke store gaven, men til min har jeg kjøpt familiepakke: T-shorte med store bokstaver "PAPPA", t-shorte til meg med "MAMMA" og en body til den lille der det står " PAPPAJENTE". Desse tre er kjøpt på www.lilletordivel.no. I tillegg har jeg skrevet et langt fint kort til han der jeg skriver hvor takknemlig jeg er for all støtten han har gitt meg under svangerskapet, og at han vil bli verdens beste Pappa. Du kan lage tøffe t-shorter på www.spreadshirt.no Et annet tips kan være å kjøpe billetter til stand-up eller konserter noen mnd frem i tid etter fødsel. Etter noen uker med barsel, babygråt og nattevåke kan det være kjekt å overlate den lille til besteforeldre, og få dere en hyggelig kveld bare dere to =)
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Så enig så enig - de fortjener virkelig en gave Jeg støtter forslaget om en planlagt tur ut et par mnd etter fødselen. Jeg har selv kjøpt billetter til meg og min kjære på stand up et par mnd etter fødselen, godt å komme seg ut litt for oss begge sammen I tillegg har jeg en god flaske vin stående innpakket et hemmelig sted som jeg skal tipse ham om når jeg er på sykehuset - er en flaske vin som jeg måtte bestille som han liker veldig godt tenker han skal kose seg med den mens jeg ligger på barsel
Mariann 84 Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Hei, Jeg har kjøpt gavekort på babyfotografering til far som han skal få i fødselsgave. Blir fint å få noen skikkelig proffe bilder av ham og babyn. Jeg kommer nok til å snike meg med på noen jeg også slik at vi får de første familie-bildene på plass:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå