*Mamma09* Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Jeg har fortsatt en ukes tid til mens terminen min og 2 uker til ul terminen. Men har blitt enig med jordmor på sykehuset, min jordmor og lege om å bli henvist til overtidskontroll på sykehuset så fort jeg går over mens terminen, da jeg føler denne terminen er rett. Hva skjer på overtidskontroll? Noen som vet hva de sjekker og hva som evt skal til for å bli igangsatt?
*Mamma09* Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. juli 2009 jøss... ingen som har vært på overtidskontroll?? hehe merkelig.. er jo så mange som går på overtid her
Mammaen til Charlie Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Er på ivertid, men ikke vært på det enda. Beklager kan ikke hjelpe deg. Men dytter
Uro4 Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Skal på overtidskontroll om en uke hvis ingenting har skjedd... Etter hva jeg forsto skal legen sjekke om jeg er moden, ta en sjekk nedentil.. og evnt. sette meg igang. Kan også hende at jeg må gå en uke til...Men, skal ihvertfall følges opp..
*Mamma09* Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2009 ok, ja, det hørtes jo fornuftig ut er jo fint å få vite hvordan ting står til når man har gått over tida. tusen takk for svar
prinsnummer3 Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 På min overtidskontroll tok de sparketest ( ctg), underlivsundersøkelse og utvendig ul. Da ser de om det er nødvendig å bli satt i gang eller hvordan man eventuelt bør bli satt i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå