♥Axinija♥ Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 ..........og med dette hopper jeg over til IKM uke 32...... Har (for første gang på hvertfall to år) hatt en dag med sterke menssmerter og mye bløding....Tolker det som et positivt tegn ettersom det var sånn type mensen jeg pleide ha da jeg ble gravid med sønnen min (og den gangen jeg valgte avbryte et s.skap pga livssituasjon)...mulig jeg er teit, men tolker det hvertfall slik! Wish me good luck you guys.. Håper vi får mange inn på 1.trimester den kommende tiden.. Klem
snurretassa Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Jepp, lykke til! Vi ses nok på 1. semester snart, ja :-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Ja, den tanta den tanta.......håper din intuisjon stemmer og det er den siste tanta før spiren sitter der:) Ønsker deg masse lykke til, og håper neste pp er den som gjelder:)
♥Axinija♥ Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2009 Tusen takk for det begge to... Jeg er positivt innstilt på denne PP, kan ikke forklares....hatt dårlig magefølelse på de andre....ikke denne! Vi får se..................
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Ønsker deg lykke, lykke til - neste pp sitter den for oss begge to, det er jeg sikker på =) Klems
♥Axinija♥ Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2009 Tusen takk kjære deg! Har tenkt mye på deg i det siste, og håper (og tror) at kommende PP blir en god PP! Kleem
verdens heldigste mamma Skrevet 13. juli 2009 #7 Skrevet 13. juli 2009 Så trist å høre. Lykke til videre, det er straks din tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå