Gå til innhold

SKRITT-TELLER


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som bruker det? Og er det noen som vil være med på å gå sammen med meg? Jeg har kjøpt meg skritt-teller, og skal prøve, i første omgang, på å gå ca 15000 skritt hver dag... Mener bestemt at det bør være like effektivt som alle slankekurer og dietter... Noen? Vi kan lese av resultatene våre på denne tråden, både skritt og vektforandringer... Jeg har som et personlig mål om å gå ned ca 10 kg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy!! Hadde helt glemt tråden min, jeg...

 

Men da gjør vi det. Veier oss hver onsdag! Mye enklere å gjøre det når en har noen å gjøre det sammen med! Jeg er så lite flink til å fullføre egne "prosjekter", men håper å kunne klare det denne gangen!! Hvor mye har dere som mål å gå ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Start vekt: 68

 

Ønsker å komme ned i 58

 

Klarte det etter førstemann men, ( fra 76 kilo) ikke gått så bra denne gangen.. Men starter nå for fult..

 

Gutt født i 2005 og jente i 2007

 

Lykke til jenter!

 

Skal vi legge i skritt litt oftere en hver onsdag?

 

Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startvekta mi er på 79 kg... Håper å komme meg ned på 68-70kg. Kjenner det gir en positiv bi-effekt dette her... -Jeg har nemlig klart å unngå snavvel og snop, + at jeg har halvert middagsporsjonene mine... Spiser mye frukt, drikker masse vann, og spiser knekkebrød hvis jeg er sulten. Tidligere var det noe godt nesten hver kveld, og masse brus, noe jeg også har klart å kutte ut. Så dette må jo bare bli bra!!

 

Tror det holder å lese av 1 gang i uka... Men skal vi notere skritt også? Eller holder det med vekt??

 

Lykke til dere også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Prøvde å finne innlegg fra da jeg gikk ned sist.. Men det stopper opp på høsten i 2006, mens jeg var "flink" våren 2006.. Tenkte jeg skulle få litt inspirasjon.. Men men..

 

Her går vekten som den skal, er på vekten hver morgen. Merker at det er enklere nå som vi skal ha veie dag en gang i uken.. Kan liksom ikke svikte = )

 

Har skritt-teller på hver dag, kan gjerne legge inn antallet.. Prøver å ligge på 10 000 skritt pr. dag.

 

Har noen tips fra sist jeg gikk ned, (da leste jeg alt jeg kom over av info om å gå ned i vek)

 

Her kommer dem:

 

Drikke 1/2 L vann like før frokost, med en ts maltekstrakt ( setter i gang magen, og man får fint hår, smiler)

 

Havregrynnsgrøt med MYE kanel...

 

Lunch: Kiwi ( godt for å komme seg på do) En lett yoghurt ( lurt for fett på magen) Et knekkebrød ( rugsprø) Med sunt pålegg. Noen ganger et egg. Event mer frukt om jeg ikke blir mett..

 

Middag: Vanlig, men litt mindre posjon.. Prøver jo å tenke sunt

 

Kveldsmat: To knekkebød. Frossen frukt som jeg blender ( kjøper de store posene man får kjøpt på Obs, europris..

 

Mellommåltider:

Grønnsaker

Mango, Grapefrukt skal være ekstra sunt..

70% sjokolade ( går rett igjennom kroppen, da den er for sterk for tarmene)

Valnøtter

Byttet ut stekesmør med rapsolje ( sammen med valnøtter danner det Omega-3)

Tunfisk i olje med løk og tomater, kjempe sunt!!

 

På lørdager spiste jeg hva jeg ville...!!! Men nå har jeg kun spist sunt de siste to ukene, skal i Bryllup til lørdagen, og skal passe kjolen...

 

Har du noen tips på lur??

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig i alt du skriver....men jeg vurderer i tillegg å gå på en rensekur... Har hørt så mye bra om oxytarm. Skal visstnok rense kroppen og tarmene, noe som igjen er et godt utgangspunkt når en vil gå ned i vekt... Har du vært borti de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har verken prøvd eller hørt om det.. Men har lest et sted at dersom man ønsker å rense kroppen, kan man spise kun vannmelon i en eller to dager husker ikke helt hvor lenge. Man kan da spise så mye melon man ønsker. Det skal rense kroppen godt. Og man blir ikke sulten da melon inneholder fruktsukker.

 

Frister selv også med en rensekur.. Hva har du hørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...