Gjest Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Hvor lang tid går det fra jeg spiser noe til det er i melken?? Kan jeg bade i sjøen når jeg ammer? Lillegutt er 5 uker.. Noen som har erfaring med å ha med så små barn på båtferie?? Takker for alle svar!!
anna t Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Du kan bade i sjøen når du ammer, men det er ikke lurt å være i vannet så lenge at puppene blir kalde. Har ikke vært på båtferie akkurat, men jenta mi liker å kjøre båt i alle fall. Selv om hun ikke er så glad i redningsvesten...
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 ok..da vet jeg det:) kan jo bli veldig varmt for oss ammende også redningsvesten har vi bare med, får ikke håpe vi får bruk for den! hva med dette med hvor lang tid det tar før det jeg spiser er i melka da?? ingen som vet:)?
Murkli - med en liten gutt:) Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 har lest noen plass (prøvde å lete men fant ikke siden) at det kommer ann på hvor fordøyelig maten du spiser er. Jo mer fordøyelig jo lengre er den i melken.. Vet ikke helt om det stemmer for jeg fant ikke noe kilde..
Murkli - med en liten gutt:) Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 nei unnskyld, blir vel jo lengre fordøyelig jo lengre i melken??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå