Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Har aldri før hatt forsinket mens, kan telle 27 dager stort sett hver gang. Men nå er det 6 dager siden tanta skulle vært her, og jeg blir snart nervøs av dette jeg! Har testet noen ganger med billigtester, men de er negative. Sist test for 2 dager siden, og jeg er tom. Må kjøpe CB i morgen. Kjenner meg ikke gravid, men det gjorde jeg vel egentlig ikke sist svangerskap heller kan jeg huske.... Jeg blir sprø av å vente!!!!!
de_to og den lille Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Jeg er også på overtid, 9-10 dager. Pleier å kjenne mensmurringer Torsdag og Fredag og så kommer hun Fredag eller Lørdags morgen. Men ingenting denne måneden. Sluttet på pillen etter 7 år i April, var eksamensstresset i Mai men hadde mensmurringer og noen få dråper tante. I juni var eksamensstresset over og da kom hun som normalt. Har jeg ikke hatt noen tegn til henne i det hele tatt denne måneden! Prøver å ikke stresse med det men håper det er et lite mirakel der inne...men jeg føler meg igrunnen heller ikke gravid. Har ikke testet ennå da vi er i utlandet en måned til, men begyner å spekulere på om jeg ikke skal finne meg en test snart... Blir bare så skuffet dersom det ikke er noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå