Gå til innhold

Hvis mannen din hadde vært utro med en kollega, hadde det....

Anbefalte innlegg

...vært greit for deg at han hadde henne som venn på facebook likevel?

Og hadde det vært greit at han snakket positivt om henne foran deg (til felles venner), at hun gjorde en god jobb (på arb.plassen) osv?

Hadde du godtatt at han dro innom jobben for å vise deres nyfødte baby til kollegene (der i blant henne)? Om du fikk tilbudet om å være med ville du blitt med..?

Håper på maaaange svar...

På forhånd takk!

Fortsetter under...

NEEEEI NEI NEI NEI NEI!

hvis han har vært utro skal det MYE til for at du skal tilgi han og det må jo han forstå! for en jævla idiot han er hvis han bare fortsetter å gni det inn!

minner om min far. en kamerat av han (som er gift og har barn) voldtok meg. da jeg endelig klarte å fortelle det til foreldrene mine, trodde han meg ikke. nå tror han meg men er fremdeles venn med han!! og der ALLER verste er at han snakker om han hele tiden!!

jeg konkluderte med at han kan umulig være glad i meg hvis han vil være venn med en som voldtok sin datter så nå har jeg kuttet all kontakt. synd for mamma er verdens beste og de er fremdeles gift..

jeg mener det.. jeg forstår du er glad i han og vil tilgi han men da må han faen meg jobbe for det. flytt fra han. ta med deg barnet..

elsker han deg, vil han forstå at han må jobbe for forholdet..

Aldri! Tror ikke jeg hadde tilgitt han, og hadde nok gått fra han... men ettersom jeg ikke har vært i den situasjonen hadde skal jeg ikke være så bombastisk. Dersom jeg hadde tilgitt han hadde jeg krevd at han ikke hadde mer kontak med henne, og hadde ønsket at han byttet jobb.. kan ikke skjønne hvordan man kan leve med uvissheten om at de er på jobb sammen hver dag.. Hadde blitt med ja, for å se ann situasjonen...

Hadde mannen min vore utru med ein kollega hadde han vore homo og sikkert ikkje vore gift med meg.

Kan ikkje sette meg inni situasjonen, trur neppe eg hadde vore i stand til å leve saman med ein mann som hadde vore utru.

Annonse

Jeg hadde blitt med innom jobben, og for å vise frem lille nyfødte baby, det hadde vært helt greit for min del. For da er jo du der, liksom. Og kan passe på at ikke alle klasser på lille nurk ;)

Men det andre hadde ikke jeg likt i det hele tatt, og hadde sagt ifra på en fin måte til mannen min om at jeg ikke likte det.

Det burde han skjønne, etter som han har vært utro, med nettopp henne!

Sånn som jeg forstod det, så hørtes det ut som at det allerede var tilgitt at han hadde vært utro, men hvis det har skjedd nettopp, og dere nettopp har fått en liten baby, så hadde jeg kastet han ut!

Jeg, som egen person tåler ikke utroskap. Vet jo ikke hvordan du har taklet det.

Hilsen jeg som skrev at jeg hadde blitt med innom jobb ;)

Hadde min mann vært utro med en kollega ville han ikke vært min mann lengre. Hadde jeg av en eller annen grunn funnet det for godt å tilgi alikevel hadde han måtte bytte arbeidsplass og kutte all kontakt.

Han måtte ha sletta henne på facbook.

Sjønner jo at du vil tilgi han siden dere har barm sammen..Eller så hadde kansje saken hvert enklerer..Jeg hadde blitt med inn på jobben. og jeg hadde krevd at han ikke pratet om henne i mitt nærvær..Hverfall ikke noe positivt...Og han burde ha full forståelse for det..

Hvis det var ikke helt umulig, så ville jeg ønsket at han kikket seg rundt etter ny jobb og

Skulle det vært den MINSTE LILLE sjanse for at jeg hadde fortsatt i det forholdet, så hadde mannen måttet skifte jobb tvert! Og kutte FB og alt. Og EN positiv kommentar om denne dama så jeg hørte det - på hodet ut!

Og jeg er ikke av den sjalu typen, men dette hadde jeg ikke tolerert.

Annonse

Hadde jeg mot formodning tilgitt ham, så skulle han bevist at han ikke tenkte på hene og at hun var en del av livet hans..

Evt bytta jobb. Uten å mukke. Men det kommer an på hvorfan han hadde vært mot meg etter avsløringen og alt det du skriver hadde vært uakseptabelt, og jeg hadde ikke skulle sagt fra, han skulli fjerna henne fra facbook selv, kommet på å bytte jobb selv/ikke nekta om jeg hadde spurt om han kunne gjort det for meg, osv.. DA hadde jeg kanskje skjønt at han mente alvor.

Blir helt dårlig.. Greit at du har tilgitt han, men det høres ut som om han oppfører seg som om det aldri har skjedd..

Enig med ene dama over her, at han burde ha forstått selv at nei det er ikke normalt at å legge kjærringa som han var utro med inn på vennelista på facebook...

Tenk hvis man måtte skrive om vennene sine: "her er .... Hun jeg knulla på mens kjærringa var hjemme med ongen. veldig hyggelig jente."

Han tråkker over hele deg vennen, og han gjør det med din velsignelse om du ikke setter ned foten NÅ.

Om du ikke vil gå fra han nå så skjønner jeg det, men sett grenser da menneske. DU har blitt bedratt og han burde jo trø jævlig varsomt for å beholde deg?

Har tilgitt mye, men aldri utroskap. Tror man må ha mye styrke da.

Lykke til!

Klem fra medsøster.

jeg hadde bedt han slette henne fra facebook å kutte alle bånd med henne

Jeg hadde blitt med på jobben for å vise fram babyen å hvis ikke jeg vet helt hvem denne kollegane er så vil jeg gjerne se henne å finne ut hvor nærme dere jobber sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...