MrsL1 Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Må kunne velge bag eller sitte del, uavhengig av andre siden.. det er det viktigeste, kunne tenkt med noe sånt som Easy Walker Duo el....=)
limz Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Hei! Anbefaler OTH urban jungle søskenvogn på det sterkeste. Den har vi nå brukt i snart et år og er superfornøyde. Vi hadde egentlig ikke tenkt å selge den før etter sommeren, men ser at eldstemann ikke er interessert i å sitte i vogn lenger. Vi tenkte å sette den ut på finn, men flott hvis du vil kjøpe den Den er sort, og har hardbag som du enkelt klikker av for så klikke på en sportsvogndel - dermed har du dobbel sportsvogn. Inkluderer dobbelt regntrekk. Pris 4 500 kr. Vi bor i Kragerø. Interessert? (Håper på raskt svar ) Mvh
MrsL1 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2009 kragerø? Vi bor i oslo, blir sykt dyrt med frakt osv på en sån str? Skal iallefal søke på vognen å titte på den.... Vi hadde i utgangspuktet ikke tenkt å kjøpe en heelt enda, da termin er i mars, vill iallefal passere 12 uker;) Så da spørs det hvor dårlig tid du har;) hehe, la denne ut litt tidlig jeg fordi jeg tenkte det ikke var veldig mange som hadde søskenvogner;)
limz Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Oi!! Det var jo tidlig innlegg da ja hehe.... Får legge den ut på Finn vi da. Lykke til med ny baby
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Du kan ta det helt med ro :-) Det er ikke vanskelig å få ta i brukte, og fine, søskenvogner på finn. Mange kjøper selv om de ikke egentlig trenger og mange bruker de lite og pent :-) Så det er lett å gjøre et bra kjøp. Hvis du har nærmere to år eller mer mellom barna så råder jeg deg til å vente med å kjøpe, det er absolutt ikke sikkert at du kommer til å trenge det..
MrsL1 Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2009 blir 1,5 år imellom og begge skal være hjemme, så tror nok jeg kommer til å få bruk for den. iallefal 0,5-1 års tid....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå