Gå til innhold

"tenk hvis jeg føder i natt"

Anbefalte innlegg

Skrevet

sånn tenker jeg hver gang jeg legger meg om kvelden.. og blir like skuffa når jeg morgenen etter må konstantere at "nei, det skjedde ikke noe i natt heller"..

og enda er det 13 dager igjen! hehe, ikke lett å være gravid når man er en sånn utålmodig sjel som meg.........!

men tipper jeg ikke er den eneste ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen der. Jeg våkner opp like skuffet hver morgen med tanken om at; nei, ikke noe i natt heller... Her går jeg på dag 6 over termin og venter og venter. Men det er uansett ikke lenge igjen nå, vi får trøste oss med det :)

Skrevet

misunner deg ikke å gå på overtid.. håper det skjer snart for deg da!! :)

jeg prøver å innstille meg på at jeg kan ende opp på overtid, men klarer ikke helt å tenke så mye på det enda.. :)

Skrevet

jeg er så trøtt når jeg legger meg på kvelden at jeg håper at det ikke skjer noe i løpet av natten slik at jeg kan sove lenge;)

Derimot tenker jeg hver kveld jeg legger meg "æsj, han kom ikke idag heller...."

Har igjen 7 dager jeg, og har begynt å gi opp at han skal komme før...

Er redd strekkmerkene kommer nå, hadde vært sinnsykt typisk.. magen er kjempe hard og helt strekt nå.. aldri sett på makan!

Skrevet

Her er også dette tanken før jeg legger meg ;) har egentlig vært bare spent frem til nå - skjer det snart? men nå har jeg termin i morra og har liksom innbilt meg litt at jeg skulle føde før termin da de fleste damene i min familie stort sett har gjort det...så nå når jeg enda ikke har gjort det så kjenner jeg litt på at jeg begynner å bli utålmodig :( dagene har plutselig blitt lange (til tross for at jeg sover lenge) og jeg rett og slett kjeder meg...men det er vel meningen, at jeg skulle komme hit - så blir jeg skikkelig klar for fødsel istedefor redd for fødsel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...