Gå til innhold

Gravid med positiv el-test??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og surfer rundt her og prøver å ikke håpe for mye denne måneden heller for at ikke skuffelsen skal bli for stor. Er på dag 31 og ingen mens (bare en dags spotting for en uke siden). Leste så et sted her at man kunne teste med el-test. Har aldri vært blant de "testomane", men måtte bare prøve. Og så kom det kom frem to mørke, tydelige og fine streker.

Er dette bare tull, eller kan jeg faktisk være gravid????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EL-tester reagerer også ved en graviditet, ja.

Men for at den skal være positiv må teststreken være like sterk, eller sterkere enn kontrollstreken.

Er den det bør du ta en vanlig G-test for å få det bekreftet

Skrevet

Signer siste innelgg her, har prøvet det selv:)

Skrevet

Teststreken er klart tydeligere enn kontrollstreken!

Hadde lovet meg selv å ikke teste med g-test før onsdag, men nå er det fryktelig vanskelig å vente så lenge. Kjennes ut som det blir en tur på apoteket i morgen..

Tirilgirl, fikk du positiv test og var gravid?

Takk for svar, jenter!

Skrevet

Jupp, det var jeg.....trodde det var en g-test men så etterpå at det var en EL-test:)

Hold oss oppdatert, men jeg visker et svakt gratulerer jeg da, høres jo veldig lovende ut dette da.....

Skrevet

Tusen, tusen takk! Tør ikke juble enda, for da blir skuffelsen desto større. Dette er vår 12 pp, så det var forhåpentligvis det som skulle til (og dobbel dose Pergo, da).

Santidig skjønner jeg at vi ikke har noen grunn til å klage sammenlignet hva dere har vært igjennom. Krysser alt jeg har for at det er deres tur veldig snart!

Skrevet

Løp og kjøp CD test:)))))))))))))))))))) Og prøv å få sove.....hehe

Klem

Skrevet

Må bare legge til, sist jeg var gravid testet jeg også positiv med EL-test.

Skrevet

Test er kjøpt, utført og sier GRAVID.

Hurra, hurra, det er helt fantastisk!!!

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger, jenter og lykke til. Jeg er helt sikker på at det er deres tur snart.

Klemmer fra meg

Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke til i svangerskapet ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...