verdens heldigste mamma Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Jeg har hatt to runder med enkel Pergo, en pausemåned, og dobbel denne måneden. Etter at jeg begynte med Pergo første gangen har jeg spottet i 4-6 dager før mens (begynte på alt fra da 24 til dag 30, og jeg har hatt syklus på mellom 29 og 33 dager). Begynte igjen på søndag (dag 24), men det varte bare en dag og så gikk det over. Og siden har ikke noe skjedd. Er på dag 31 i dag. Vet jo strengt tatt at det eneste fornuftige svaret på dette er å vente noen dager, og om ikke noe har skjedd da så skal jeg teste, men det er vanskelig å være tålmodig... Noen med erfaringer?
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Jeg har gått på pergo 2 sykluser, første syklus var på bare 22 dager.. å denne syklusen er jeg på CD 42 og ingen mens enda.. har hatt mensmurringer i 2 uker, men får kun negativ test Jeg eier ikke tålmodighet, å begynner å bli lei av å vente.. vet jo ikke om jeg har hatt el engang! Har mest sannsynlig ikke d, ettersom det tar så lang tid! Så da må jeg vel på provera igjen for å få mens, før jeg kan starte på siste pp med pergo..:/ Men samtidig lever det et lite håp i meg da, så jeg fortsetter å teste frem til legen min kommer hjem fra ferie..hehe Vet ikke om det hjalp deg no særlig da, men detter er min erfaring! Masse lykke til c'',)
verdens heldigste mamma Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2009 Hei og takk for svar Først 22 og så 42 dager? Himmel og hav, skjønner godt at du er frustrert og utålmodig! Massevis av lykke til. Har akkurat skrevet et nytt innlegg om at jeg nå testet med en el-test som ble superpositiv. Aner ikke om det er noe hold i en sånn test, vet du noe om det?
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Som hun andre svarte deg på den tråden, så må teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for at den er positiv! Men hvis den er det, så kan du være gravid ja.. men ta en g test for å bekrefte det for sikkerhetskyld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå