Gå til innhold

Roper på Rose hvordan har det gått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spent på uttak og egg, håper det gikk knall denne gangen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, så hyggelig å bli ropt på,vennen :-)

Hadde 11 follikler, 6 egg ut, 2 befr. men ingen deling. Så da var eventyret i Danmark over. Må fordøye dette først, så får vi se hvor ballen ruller videre...ED på Island??

Venter først på samtale med Nordica om forsøkene som er gjort...om hva det kan være.

Men mine egg er nok ikke noen gull-egg lenger, så det spørs om min periode på Ass. befr. er over. Har faktisk 5 års jubileum på BIM om ikke lenge.Hmm.. Tiden flyr.

Skrevet

Sendte deg nettopp PM.

Skrevet

Huff Rose dette var ikke noe hyggelig lesning. Veldig veldig kjedelig. Ja du får gå i tenkeboksen, er ikke noe moro når alderen bare jobber imot en - jeg er jo der selv.

Skrevet

Stoooooooor trøste-klem

Skrevet

Så trist å høre at eggene ikke delte seg Rose:( Tøff "bransje" vi er i ja! Virker som om du er en tøff dame som ikke gir deg med det første! Ønsker deg lykke til videre:)

Skrevet

Uff for begredelige nyheter. Er det intet som kan gjøres for å bedre eggene..? Du har kanskje prøvd alt. Hold oss oppdatert om ED, da! Det kan bli aktuelt for fler! Jeg tror jeg skal operere muskelknuter før flere forsøk, sjekker ventetider og div nå.

Skrevet

Takk for hilsener, jenter!

Jeg vet ikke hva man kan gjøre for å få bedre egg. Jeg har tatt div.anbefalte urter, aku, spist sunt,trent, prøvd forskjellige medisiner,kort regime, langt regime, mix etc etc.

De siste 3 av 4 forsøkene er blitt avbrutt.Så j tar et hint; jeg er rett og slett blitt for gammal og egga er ikke tess lenger!!!

J har ikke nevnt for min mann ED..lar det gå litt tid. Men han vet om det og vet at j er åpen for det.Han blir nok med på det, men først lar vi sommeren gå.

J tenker på Hausken, jeg gjør det...men hva kan de gjøre som ikke andre kan? Dårlige egg er og blir dårlige tenker nå jeg. Da kan vi like gjerne bruke Volvat (har hatt 1 forsøk der for 3 år siden).....

Hva tror dere,jenter?

Skrevet

Jeg tror hvis du vil gå videre med ass. befruktning at ED er det rette for dere. Det er som du sier, eggene blir neppe bedre enten du velger ene eller andre klinikken. Lykke til med valget!

Skrevet

Ufff..det var tist å lese Rose...veldig,veldig trist...

Jeg ble anbefalt å ta bidronningsgele..det øker visst nok fruktbarheten og forbedrer kvaliteten på eggene...Men det må tas i hvert fall 4 mnd. før det gir noe utslag....jeg ville prøvd det...

Uansett,ønsker deg lykke,lykke til!

Ikke gi opp!

:-)

Sommerklem fra meg....

Skrevet

Mine egg er heller ikke topp, men jeg gir ikke opp før Hausken har vurdert oss. Det kan være mange ting som gir dårlige egg og medisinene kan være noe. Hausken går for å tenke nytt, det koster lite å få hans vurdering. Ikke gi opp egga riktig ennå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...