Tøvsjura Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Er så nysgjerrig på når jeg blir gravid igjen og hvor mange barn evt kjønn vi ender opp med :-) Noen som vil ta en titt? Lurer også på når jeg og min samboer forlover/gifter oss og hvordan siste halvår av studiene går (skolestart 17.08.09 - skoleslutt - 17.12.09) Jeg født 201288 Takk for svar :-)))
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 jeg får opp 4 eller 5. har følelse av at dere begge er glad i barn. kjønn litt forskjellig. både gutter og jenter. skolen vil gå greit. karakter ca tilsvarende en 4 eller C, eller mer. jeg har følelse av at du er skoleflink hvis du vil. så jeg tror du kan med litt innsats klare en 5 eller mer. jeg tror du allerede har gode karakterer. du er pliktoppfyllende, gjør lekser og har orden på ting. kjekk mann har du, som stiller opp for deg. lykke til og håper du får de barna du ønsker. ser ut som barna får en god og trygg oppvekst. Dere blir absolutt gift. ser for meg perioden fra juni -aug. litt varme i været. selve dagen er det fint, strålende vær. du har hvit kjole. jeg tror innen 3 år vil det skje
Tøvsjura Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2009 Takk for svar, annie :-) Vi har 2 barn nå, en sønn og en datter. Jeg ønsker 4 barn, han 3 så blir spennende å se hvor mange barn vi ender opp med :-) kommer fra en stor søskenflokk, han fra en liten. Ser du når neste graviditet oppstår? Vil gjerne ha tette barn, men helst ikke før slutten av 2010 begynnelsen av 2011 i grunn da jeg ennå studerer. Jeg håper du har rett i det med skolen, jeg har alltid vært skoleflink, men siden jeg har tatt et halvt års mammaperm er jeg litt usikker på hvordan det vil bli å komme tilbake på skolebenken. Ang giftermål er min samboer fast bestemt på å gifte seg før fylte 30 så da må vi gifte oss i løpet av de neste 4 årene ;-) Tusen hjerlig for at du tok deg tid til meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå