Gå til innhold

Er dette er positiv test?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja

Skrevet

Syns den ser positiv ut jeg.

Gratulerer

Skrevet

:-D

Det håper jeg også... Takk for gratulasjon!! Tør ikke tro helt på det før den blir sterkere, men er ved godt mot. Tar en CB i orgen, har trolig IKM på onsdag.

Spennende!

Skrevet

Håper den er positiv:)

Jeg sitter å er ganske usikker på testene mine selv jeg:) Har fått såkalt skyggestrek på 4 billigtester og på 1 CB.

Mine er kanskje litt svakere enn din.. Har litt problemer med å se om mine er grå eller med farge. Redd det bare skal være ønsketenkning. hehe.. Men "skyggestreken" på billigtesten min i dag var helt klart sterkere enn de 3 dagene før. så kanskje litt rosa ut..

Nei jeg tør ikke å tro noe for min egen del:) Har slitt i 1 år og 7 mnd.. Begge to her har litt småfeil for å si det sånn:)

Alle strekene mine har kommet etter de 5 min som er grensen. Så de er nok ugyldige. Syns bare det er så vanskelig å se noe på de billigtestene når de er nyvåte:) Sliter litt med det når det gjelder EL testene å:)

Uansett så har vi fått klarsignal fra volvat til ivf, så jeg får bare vente å se om tanta dukker opp snart, så jeg får tatt de siste blodprøvene som trengs.. de skal tas på dag 1-3 i syklusen nemlig..:) Veit jo ikke hvor jeg er i syklusen heller, da de har vært utrolig uregelmessige!:)

Men som sagt:) Tror og håper at DIN test er positiv! :D Ser jo veldig sånn ut på bildet og hvis den er sterkere enn det i virkeligheten og lilla så tror jeg du kan slippe jubelen løs jeg:)

Skrevet

Jeg er veldig veldig usikker. Mulig jeg tar helt feil her, mener jeg har lest på bruksanvisningen at test strek må være like sterk som kontroll strek for at den skal være positiv??? Men du er mulig noen dager før IKM og har kanskje ike så mye hCG i kroppen ennå???

Men ønsker deg veldig mye lykke til og håper du kommer tilbake med en gla nyhet om noen dager:)

Skrevet

Den er positiv ja :-) Svak, men helt klart positiv! Grattis! :)

Skrevet

Takk for det 123123!

Det er kjedelig når testene ikke er helt tydelige, og jeg må bare innrømme at jeg vet ingenting om hvordan det er å prøve så lenge, vår første satt på første forsøk, og man tror jo alltid det skal gå like lett andre gang. Så hvis denne er positiv og alt går bra, er vi virkelig helt utrolig heldige. Har egentlig ikke begynt prøvinga sånn ordentlig engang...

Jeg håper sterkt og inderlig at du får sterk positiv test snart!!

Masse lykke til til deg! :-)

Skrevet

Er ikke det bare eggløsningstester det gjelder for da?.. :S

Skrevet

Hei Tirilgirl,

det står i bruksanvisningen at det ikke har noe å si om teststreken er svakere enn kontrollstreken, testen er fra billige.tester.no.

Er noen dager før IKM ja, så håper den blir sterkere i løpet av de neste dagene.

Takk for respons og lykkeønskninger!

Skrevet

Takk, da satser jeg på det... :-D

Skrevet

Da bare kaster jeg meg på lykkeønskningene, jeg har ikke prøvet disse testene selv og blander nok meg eggløsningstesten:))))

Så da er det bare og håpe spirn klorer seg fast og du får ha en fin rugesommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...