Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere varm i kinnene da? Jeg blir. Eller, de føles som de blir varme, men jeg har sett i speilet og kjent på dem og de verken ser varme ut eller kjennes varme utenpå huden, men inni føles det som de brenner. Flere som har det slik? Og går pusten (og pulsen) deres raskere helt av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får av og til raskere puls og blir tyngre i pusten. Men ikke varmere i kinnene.

Skrevet

ja, det kjennes sånn ut på meg også...blir først litt trang i brystet på en måte, så øker pulsen/hjertebank og jeg blir varm i kinnene..mens magen strammer seg..kjenner mer og mer nedpress med disse kynnerne også nå...

Skrevet

Når en snakker om at kroppsdeler brenner - føttene mine brenner "hele tiden" skikkelig ubehagelig

Skrevet

Ja, jeg kjenner også mer og mer nedpress når de kommer, egentlig litt rart for vesla ligger ganske høyt oppe i magen.

Øker de på hos deg/dere også? Jeg kan ikke ha noen i flere timer og så får 10 stykker på en time, så er veldig variabelt, men totalt blir det flere og flere og mer og mer sterke.

Skrevet

De blir "sterkere og sterkere" og pusten går fortere av seg selv.. Men har ikke så ofte lenger..

Skrevet

jeg blir til og med rød i kinnene jeg.. spes om kvelden..

Skrevet

Da jeg fikk jeg svar på det jeg lurte på også :) (Jeg var usikker på om jeg var varm i kinnene isted pga kynnerne, eller innetemperaturen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...