Gå til innhold

Hvem andre har termin om ca 1 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer litt på hvem jeg antagelig vil gå rundt som lei fødeklar sammen med og telle dager til termin :-) Jeg har termin 9. august og venter nr. 4. De andre har kommet helt nær (og på en av de) termin, så forventer ikke noe før den tiden +/- noen dager. Er møkk lei allerede da, men er fortsatt en uke igjen til hun er fullbåren og klar for å komme, så håper ikke på noen fødsel helt, helt enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 20 August.. Så må nok vente litt lengre enn deg.. :)

Skrevet

termin første uka i august jeg og:)

Skrevet

Jeg har termin 11 august :) men er drittlei jeg også, så han kan godt komme litt før :)

Skrevet

Jeg har termin 7. august....Er ganske sliten (jeg som mange andre, tenker jeg ;-)), så gleder meg MASSE til hun kommer!!!

Skrevet

Ja, jeg gleder meg masse jeg også! :-)

Så flott at dere svarer, da kan man ha litt oversikt over hvem en "følger" her inne :-)

Skrevet

Jeg har også termin 9.august. Har begynt å få høyt blodtrykk og masse vann i kroppen, så vet ikke om jeg får lov å gå til termin enda..Sist fikk jeg Hellp og mini ble tatt ut i uke 38 i ks. Håper at denne kommer av seg selv snart, er MEGET lei av å vagge rundt nå.

Skrevet

hvordan føler dere andre dere? er generellt i god form her, eneste som plager meg er at jeg bare kan spise små porsjoner om gangen, ellers blir det for dårlig plass:p

Skrevet

Termin 14.aug og venter min første :)

Skrevet

Jeg har også termin 14.aug :) og venter min første:)

men kjenner jeg er lei av å gå gravid nå:(

Skrevet

Jeg har termin 12. august, og gleder meg til babyen er ute! Begynner å bli rimelig fødeklar, men håper vel at babyen venter med å komme ut til om 2-3 uker til... Det er vel det beste for babyen...

Har ellers begynt å få en del vann i kroppen og ryggen tåler ikke så mye lenger før den blir vond.

Skrevet

Jeg har termin 15:)

Kommer ikke til å gå over mente de på Asker&Bærum. Vesla er over gjennomsnittet stor. Skal på ny estimering 13 aug.. Hadde jeg ikke født til da setter de vel i gang tenker jeg.. Om hun er over 4 kg:)

Førstemann veide 4280 når han ble født og det endte i hastesnitt

Skrevet

jeg har termin 31.august,men etter det som har hendt og mtp flytting tror jeg at babyen kommer ca 3-4 uker før termin..

Skrevet

jeg har termin den 16 aug:) kjempe lei...men egentlig fin fin form...:)

Skrevet

Jeg har termin 26 August :) Har nedtelling!

Gleder meg så vanvittig, men er litt nervøs også...

Skrevet

Jeg har termin 12. aug. Er ikke lei enda men merker at det begynner å bli ting som er mer slitsomme, litt mer magesmerter/ kynnere og væske i kroppen. Har endel å fikse enda samtidig som det er godt kose seg "alene" så trenger ikke komme riktig enda:-)

Skrevet

Jeg har termin 12.august. Regner med (og håper faktisk) å gå en uke over tida eller så. Er så mye som skjer i sommer og veslejenta har tre uker sommerferie fra barnehagen. Vil gjerne ha litt ro aleine her hjemme før fødselen, og ha god tid til å gjøre alt klart til gutten melder sin ankomst.

Sist ble jeg satt igang 13 dager over termin.

Skrevet

jeg har termin 31.aug, men skal ha planlagt ks 18.aug.jeg har de siste dagene vært stresset med alt som skal gjøres, og har plutselig(for første gang i sv. skapet) masse energi...magen har sunket, og kynnerne er vondere enn noen gang;-/

bekkenet er plutselig helt fint, så det er mulig han har festet hodet her nå...

håper jeg går frem til ks, da førstemann kom på under en time!! orker ikke tanken på å måtte stresse inn til et hastesnitt...har økt risiko for tidlig fødsel, men fødte til termin sist.

Skrevet

Hei - jeg har termin første uken i august jeg også - 23 dager til :o) uæææ det nærmer seg og jeg gruer meg til fødsel denne gang (3.mann)

Skrevet

Jeg har termin 20.august:)

Skrevet

Jeg har termin 10.aug :)

Skrevet

Jeg har termin 8 august:)

Skrevet

Jeg har termin 26.august, men har på følelsen at denne gangen vil babyen komme før hun skal... bare har det på følelsen...

Blir spennende å se hvem som får når :)

Lykke til!

Skrevet

Hei alva..

Har termin 5.august og venter nr.3 :)

De andre to har jeg fått 7 og 4 dager før termin,så antagelig blir vi gående fødeklare sammen :)

Skrevet

Har 11. august.. Men håper han kommer den 19. Da har snuppa begynt i den nye barnehagen og det passer best med mann og jobben osv.

Om han kommer før skolen/barnehagen er i gang, blir det mye mas og lite kos i starten.. men det går jo det også

Er veldig sliten og trøtt for tiden og synes lille gutt sparker så svakt og sjelden i forhold til de andre.. men alt er normalt, så han er vel bare mindre aktiv. Har litt skrekk for ting som kan skje på slutten nå, og synes det er et stort ansvar å passe på at alt er bra med han..

Ellers er jeg ikke så lei, egentlig, kommer vel! Pusler litt rundt med klesvask og rydding når jeg orker.

Siste babyen nå, så da vil jeg gjerne kose meg litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...