Gå til innhold

Pre-seed, noen her med erfaring???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt pre-seed denne måneden, og håper at kanskje DET kan hjelpe oss med å få spiren til å sitte. For de som ikke vet det, er det en sperm vennlig glidegel, som man "sprøyter" inn i skjeden.

Jeg har lenge følt at jeg har vært noe tørr der nede, og vet at mange jenter sliter med å bli gravide nettopp fordi de ikke produserer nok sekret, har fleil ph verdi slik at spermen ikke klarer seg osv.

Har lest mange steder at flere som har prøvd i ett år og lenger, faktisk har blitt gravide på 1 eller 2 pp med Pre-seed.

Noen her inne som har prøvd dette før, eller hørt om lignende?

Jeg har EL rundt 17 juli...Så blir spennende-

11 pp for oss nå, etter SA januar 08. (hadde 6 mnd pause i mellom).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte det og ble gravid på andre forsøk (2.gangen jeg hadde el hadde vi sex bare en gang -den dagen eltesten var positiv-, men det ble klaff).

Skrevet

Oj, så morro! :)

Hadde du prøvd lenge da eller, totalt sett?

Skrevet

Jeg ble gravid i 2pp, men det var 1pp med Pree seed. :) Hvis det ikke klaffer i løpet av sommeren her så bestiller jeg også :)

Skrevet

Har lest masse om det på ulike nettsider, så det ser jo veldig lovende ut da!

Og for min del, så har jeg også sliti med at hele prøvinga til tider har stressa meg slik at jeg faktisk ikke bllir kåt... Og da mangler jeg jo endel sekret tenker jeg, for at spermiene skal komme seg helt dit de skal.

Så det er verdt å prøve synes jeg! Dessuten ( har brukt det 2 ganger nå) så er det veldig naturlig og deilig. Sambo liker det også godt. ;-)

Skrevet

Jeg slutta på pilla i februar, og fikk første el i slutten av mars. Da ville jeg ikke prøve, for da hadde babyen blitt født sent i desember..SÅ prøvde altså bare to ganger totalt sett før det ble klaff. Så kjør på med preseed!

Skrevet

Sniker meg inn her med et lite tips jeg. Brukte pre-seed, men uten hell, tror ikke jeg traff el heller, men den pp jeg ble gravid var vi tomme for pre-seed og jeg må ha glidemiddel for å ha sex. Da leste vi et tips om raspolje og det var utrolig bra glidemiddel og gravid ble jeg også..

Lykke til jenter!

Skrevet

Det jeg liker med Pre-seed er at den har en sånn applikator eller hva det heter. Slik at jeg får det "opp der det skal være"...hehe...

I tilegg er det en av veldig få glidegeleer som blir anbefalt av lege, når man vil bli gravid. Andre vann og oljebaserte produkter skader visstok spermen i stor grad. Men raspolje har jeg aldri hørt om :) Billigere vertfall :) hehe.

Jeg mistenker at jeg nok har et "dårlig miljø" ( ph-verdi osv..) der inne, som kanskje gjør at spermen ikke klarer seg stakkar...hehe...

Jeg ble gravid sist i 4 pp, uten noen verdens ting. Men mistet i uke 10. Nå har det snart gått ett åååår....

Håper virkelig at dette kan hjelpe...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...