V.A.B Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Føles som det dytter litt på nedover innimellom, nesten som det åpnes opp på en måte. Vanskelig å forklare, håper noen skjønner hva jeg mener? Er det noe å bekymre seg for?
lillepanda Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Nå skriver ikke du noe om hvor langt du er på vei, men siden vi er i 3. termin forum regner jeg med at du kanskje befinner deg noe rundt meg i svangerskapsuke, og jeg har merket det samme (jeg er gravid i 37. uke). Jeg snakket med jordmor om det da jeg var der tidligere denne uken og hun sa det var vekten av fosteret (som på dette tidspunkt har lagt seg godt til rette nede i bekkenet) jeg merket, som ga denne "pressende" følelsen... Mest sannsynlig er det kanskje dette du merker du også? Det er en tidvis veldig ubehagelig følelse, kjennes litt ut som om alt skal ramle ut liksom
V.A.B Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2009 har 3 uker igjen ja:) akkurat sånn føles det ja, som om det bare blir helt åpent! bare i korte stunder da, men man lurer jo litt...
Helene85 Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Ganske normalt ja, føles som om man må knipe igjen for at baby skal holde seg på plass synes jeg! Mye nerver som samler seg der nede, og derfor blir det litt den feelingen når baby har snudd seg/festet seg forklarte jm meg. Og det høres jo ut som en logisk forklaring! Synes jeg!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 jeg har kjent dette fra han la seg med hodet ned i uke 28..hvis han beveger seg mye presses hodet nedover, og det kan være ganske ubehagelig;-/
Wandaaa89 Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Hmm. vist dette er regelmessig kan det vere at barnet ditt hikker.. Jeg føler at barnet dytter nedover da.. Men det er vel kanskje ikke sånn du mener det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå