Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde at jeg skulle bli gravid på første forsøk som på førsteman, men nei da TR dukker opp idag tidlig etter å ha vært forsinket i 2 dager.

Hva kan årsakene til at man ikke blir gravid, jeg har ikke vært på noen legekjekk før jeg satt i gang. Anbefaler dere at jeg skal dra til legen for å se hva som er galt eller skal jeg vente til neste pp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Behøver ikke være noe galt selv om det ikke går på første forsøk

Jeg er på PP45 nå og er ikke noe gale med noen av oss men det funker bare ikke..den vil ikke sitte...

Skrevet

Huffda :( Men bedre lykke neste gang! Det er vel de færreste som får full klaff på første forsøk, så ikke mist motet :)

Skrevet

Nei det er ikke mange av de som er her inne som det klaffer for på første forsøk.....ikke gi opp og er du heldig sitter den der snart:)

Skrevet

Hei =)

Da jeg ble gravid første gang - var hun ikke planlagt i det hele tatt!!! Trodde også jeg kom til å bli gravid fort med nr 2 siden vi denne gangen kunne planlegge det, men jammen tok det 6 mnd før jeg ble gravid igjen og da med nr 2 og 3(!!!), mistet tvillingene i uke 12 i MA, ble gravid på første forsøk etter MA, mistet også denne i uke 10 i MA - nå er det 6 uker siden jeg mistet sist. Prøver igjen, vil så gjerne ha nr 2!!! Frustrerende å ha prøvd i over 1 år på å få nr 2... men alle svangerskap er jo så forskjellige...

Ønsker deg lykke, lykke til med spire nr 2, håper den sitter de nærmeste pp`er, men det er visst normalt å måtte prøve en 9-12 mnd for friske par som det ikke er noe galt med for å bli gravide =)

God sommer =)

Klem fra

Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

☆Meg og lille snuppis☆J06+2MA: det var leit å høre at du har mistet særlig når du har prøvd så lenge, men håper at den sitter fast neste gang og at du blir gravid snart. Jeg hadde heler ikke planlegget første graviditet, det skjedde ved et uhell ( glemte å ta pille 3 dager)

Jeg er veldig redd for at det kan være noe galt med meg. For ca 6 mnd siden mistenkte jeg at jeg kanskje hadde underlivsinfeksjon fordi det var ømt i område under navelen og det gjorde vondt når vi hadde sex. Da jeg var på ferie dro jeg til legen for kjekk og hun sa at jeg hadde en veldig infeksjon som hun ikke forklarte hva det var en gang. Hun skrev resept som jeg ikke stolte på, derfor tok jeg ikke den. Når jeg kom tilbake til Norge kjøpte jeg en stikkpille fra apoteket som man skulle føre inn i vargina for at den skal drepe sopp, men jeg er usikker om den er nok.

Alle symptomene forsvant etter at jeg tok den stikkpillen.

Skrevet

Kanskje du skulle begynne med å få deg en time hos en gynekolog. Også ta tingen videre derfra.....er det lenge siden du var til siste gyn. kontroll?? Hadde jeg vært deg ville jeg fått en henvisning fra fastlegen til en spesialist......

Skrevet

For å være helt ærlig så har jeg aldri vært hos en gyn. kontroll, det er mange år siden jeg har vært hos fastlegen også. Jeg vet ikke hvordan jeg skal kontakte en gynekolog, er det noen dere vil anbefale? Jeg bor oslo.

Skrevet

fastlegen henviser deg videre til gyn,så du må nok starte med en time til f.legen din:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...