Gå til innhold

Innvendig trekk til hardbag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det "universaltrekk" å få kjøpt til hardbagen? Eventuelt hvor? :)

Med hvitt trekk ser jeg for meg at det må vaskes ofte og det må vel være tungvindt. Ikke at jeg egentlig har peiling, men.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foret på innsiden av hardbagen? Det som følger med liksom? Vil tro det ikke kan tas av, eller byttes, men skal ikke si noe skråsikkert nå. Uansett så bruker man normalt bare hardbagen i ca 5-8 mnd, og da er babyen så liten at den ikke griser til noe som helst. Litt anderledes med sportsvognsdelen hvor de etterhvert sitter og gjerne spiser og drikker, har på seg skittent regntøy/kjeledress osv, men i bagdelen er vel gulp på lakenet det "verste" griset som kan skje ;-)

Skrevet

Er det til madrassen i bagen du mener? Du får kjøpt trekk til vognmadrassen på Princess, vet jeg. Koster bare 49,- eller 69,-, husker ikke helt... Mener de hadde flere farger, men kan ikke huske om de var så mørke.. Men så greie ut :-) Har tenkt å kjøpe slike selv, men har ikke kommet til det enda. Venter på vognen. Lykke til!

Skrevet

Madrassen er grei, men takk skal du ha.. :)

Tenkte på trekket under madrassen og på sidene, det fjernes hos meg med borrelås. Men det er sikkert ikke no problem nei, er sikkert ikke mange gangene den må vaskes. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...