♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Et rart spm kanskje, men jeg lurer på om det bare er jentebabyer som kan ha sengehimmel over sengen? Jeg har en sån med myggnetting fra Ikea i neutrale farger og hvit. Har akkurat pusset opp barnerommet till lillegutt. Grå tapet med små lamm på og inredningen går i hvit. Men så kom mannen min med en kommentar om at den himmelsengen var vel ikke noe særlig for en gutt, at det mer var for jenter. Jeg tenkte ikke noe på det at det var en jenteting..... Har han rett??
Litjmora Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Nei synes du kan ha det fordi om det er en gutt jeg iaf.
❤lille stjerne❤ Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Jeg synes det er helt greit til begge kjønn. Men synes det passer best når de er helt små. Når de begynner å ta tak i ting og dra kan de rive det ned over seg tenker jeg....
Lukkelukken og bebibror Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Jeg også ville ha det Men det fikk jeg ikke "lov" til gitt Så her ble det det bladet til å ha over sengen istedet, fra ikea. Hadde likt bedre sengehimmelen...
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2009 Hehe, godt å høre at det ikke bare er meg da. Da får den henge til han begynner å rive den ned=) Det er sikkert en "manneting" med de sønnene at ikke de skal ha noen feminine ting haha. Jeg har lagt det insektsnettet til kombivognen ett sted der jeg ikke finner det, så for noen mnd siden da jeg måtte ha det frem fikk jeg klippet ut et stykke av noe rosa myggnetting som storesøstra hadde på rommet sitt isteden og da kom denne kommentare; skal han virkelig ha det der rosa over vognen sin???
Vannmann35 Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Synes godt du kan ha sengehimmel til gutt også, men jeg ville nok funnet noen mer "maskuline" ting og hatt hengende over også - alla uro med biler e.l. Meg det da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå