Gå til innhold

Symptomer??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har lest og hørt om dette med mye luft i magen når man er gravid, lurer på om dette kan gjelde raping? Igår var jeg helt ekstrem, følte jeg måtte rape hele tiden enda jeg bare drakk vann. Må ikke rape så mye når jeg drikker brus engang, og idag er det på samme måte. Men hvis jeg skulle være gravid så har det isåfall skjedd for maks en uke siden. Ikke lenge siden jeg hadde eggløsning. Så er dette bare ønsketenkning eller kan det være noe? Gruer meg til å teste, må vel vente en stund med å teste uansett. Det gir vel ikke utslag enda?

Vi er i vår første prøveperiode og dette vil bli vårt først barn (når vi får det til) så jeg vet ikke hvordan jeg vil oppleve symptomer osv enda. Må også nevne at jeg har vært veldig trøtt de siste dagene. Har så lyst at jeg innbiller meg ting tenker jeg:( men det er jo lov å håpe.

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg veldig igjen på det du skriver om å kjenne på symptomer, og ikke vite om de er en ønsketenkning eller ikke. Det er en ganske langsom prosess å bli gravid syntes jeg, i og med at man kun har eggløsning en gang i måneden, jeg har lang menssyklus og det tar ennå noen uker før en test viser positivt eller ikke.

Nå har vi forsøkt et halvt år, og har fått det til èn gang. Å kjøpe eggløsningstest viste seg å være veldig lurt! :) Desverre aborterte jeg (men heldigvis tidlig). Nå kjenner jeg på nytt stikking i magen, men tror det mer er ønsketenkning enn graviditet - jeg har tatt feil på symptomer før.

Du vet kanskje om du er gravid nå? Det kan ta tid å få påvist graviditet, så vær tålmodig :) Testen viste først positivt i uke 5 for meg.

Håper på det beste for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...