Gå til innhold

Kjenner jeg både gruer og gleder meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå begynt å prøve på nr2 og jeg begynner å komme på at det ikke er "barebare" å være gravid... Har nå "mensenvondt" i mage og rygg selvom det er 2 uker siden forrige gang jeg hadde mensen og jeg dermed ikke forventer å få det på 2-3uker igjen. Det kan jo hende at det er pga eggløsning, men det er jo ikke godt uansett og rier er jo mye verre enn dette.

I forrige svangerskap var jeg mye kvalm og det var ikke noe gøy da å ikke orke noen ting fordi jeg kastet opp og det blir sikkert ikke noe bedre denne gangen med en gutt på 2-3år.

Samtidig så gleder jeg meg til alt det andre:-D Drømte i natt at jeg var gravid og så utenpå magen at babyen sparket og det var så fint! Gleder meg til å kjenne det sparker i magen igjen og gleder meg ikke minst til at babyen blir født!

Håper dette går like raskt som forrige gang, da ble jeg gravid i 2.pp, er nå i 1.pp på nr2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det forstår jeg godt:)

Jeg har ingen barn, men har vært gravid en bitte liten stund. Og jeg kjente hvor mye jeg forandret meg på den korte stunden. Men jeg kjenner jeg gleder meg mest. Selv om jeg står fremfor mange utfordringer hvis jeg blir det.

Håper du har et kort opphold her. Lykke til!

Skrevet

Ja det er en skrekkblandet fryd ja...

Brukte lang tid sist gang, prøve perioden var lei, og jeg synes det var pyton og være gravid (spying til uke 20 og kraftig BL fra uke 22). Hadde det ikke vært for at vi har en så fantastisk liten gutt, hadde jeg nok ikke begitt meg ut her en gang til! Sikkert ikke lettere med en 1-2åring som flyr som en virviellvind på gulvet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...