HelloKittyBaby Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Jeg har 3 dager til ikm... Negativ test i dag Men kan jeg fortsatt være gravid??? Jeg har litt slimete brun utflod Og hver morges når jeg ( unnskyld detaljer) bæsjer kommer det litt blod på papiret...Betyr det at mens er på vei eller er det sjans for at jeg likevel kan være gravid?? Eller er den sjansen lik 0???
Arie Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Hei! Det er mange som blør litt når de er gravid, så det er like vanlig som å ikke blø noe. Så muligheten er der ennå. Ta en test til eller vent å se om mensen kommer.
HelloKittyBaby Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2009 Visste ikke at det var like vanlig og blø som å ikke gjøre det..Men takk for informasjon..kjekt å vite:)
HelloKittyBaby Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2009 INGEN FLER SOM GIDDER SVARE???
Musemor med tre søte små Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Hei Det er ikke unormalt å blø litt i begynnelsen av et svangerskap, og enkelte tester ikke positivt før langt ute i uke 5. Med andre ord, så lenge ikke mensen har begynt, er _IKKE_ alt håp ute. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå