Meg og alle gutta Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Har tatt 4 tester de siste dagene fra billigtester. Alle har fått en svaaaaaak strek. Har brukt mange tester derfra tidligere, men aldri fått opp skyggestreker før. Den jeg tok i dag var litt tydligere enn de andre 3. Den så omtrent slik ut: http://3.bp.blogspot.com/_49Nqc2HVj6k/RaMlTwlCwOI/AAAAAAAAACI/gI4fF4HZtcc/s320/147_4759.JPG Har også tatt to CB vanlig i disse dagene jeg har testa (en i dag), og de har vært negative, så jeg er nok ikke gravid. Skyggestreken på billigtesten i dag kom etter ca 5 min. Jeg vet ikke hvordan jeg ligger ann i denne syklusen. Vært på ferie uten tempen min, så har ikke fått tempa gjennom hele, men har hatt veldig høye temper den siste uka jeg faktisk har tempa. 37,0 - 37,1. Tempene mine ligger vanligvis på 36,3 - 36,6 før EL, og 36,8 - 37,0 etter EL. Er jo bare på dag 21 denne syklusen. men har hatt veldig uregelmessige sykluser (PCO), alt fra 12 dgr - 96 dgr. Tror jeg har hatt EL i forhold til at tempene har vært så høye i en uke nå, er første syklusen etter laparoskopi hvor de brant hull i eggstokkene mine, så kanskje det er derfor EL kom tidlig? men disse billigtestene skjønner jeg meg ikke på. Er det fler her som har fått opp 2 streker på disse uten å være gravid? Hvor de slo ut og ikke andre tester? Kjenner at jeg blir ganske frustrert. Har hatt stikkinger i underlivet/magen i 3 dager nå, og tenkte mensen var på vei, for jeg bruker å ha det sånn dagen før tanta kommer, men hun har ikke dukka opp. Ellers har jeg verken symptomer på det ene eller det andre.. Noen andre med erfaringer dere vil dele?
Meg og alle gutta Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. juli 2009 Veeeeel... det ble en svak "skyggestrek" på den CB testen jeg tok i dag alikevel.. Etter tiden hadde gått ut selfølgelig.. Skjønner ingenting jeg,, 2 forskjellige test-typer også får jeg skyggestrek på alle? hmm,, Er det mulig at noe kanskje er pågang kanskje? Nei! Jeg tør ikke å tenke tanken engang,, Det er bare ikke mulig at vi kan være så heldige etter 1 år og 7 mnd prøving.. Etter fullført utredning hvor de fant 1 tett eggleder, og pco hos meg, etter 6 pergotime kurer uten resultat. (har ikke hatt EL av meg selv) Og 1 tett sædleder hos mannen min + få ideelle spermier, lavt antall, mye hode og hale feil osv.. Vi har fått klar signal til ivf hos volvat, vi skulle bare ringe å bestille time når jeg har fått mensen, da jeg skal ta de siste blodprøvene som trengs.. Neih.. tør ikke tro det.. Det er nok bare slike skyggestreker.. Har aldri fått det før på de sikkert 150 testene av forskjellig slag jeg har tatt, så aner jo ikke hvordan verken en skyggestrek eller en svak positiv test ser ut.. Får vel bare vente til tanta dukker opp. Jeg virkelig HATER å vente:p hehe..
Carasnella Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Jeg ville bare si at jeg tidligere har fått mange falsk positive skyggestreker etter 5 minutter på de billigtestene. Men klart, DU kan jo være gravid fordet altså Lykke til:)
Helga80 Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Det bildet du la ut er av en positiv test. Om det er en falsk positiv eller en kjemisk graviditet vet jeg ikke, men positiv var den iallfall! Du må ta flere tester med noen dagers mellomrom for å se om du får sterkere streker (hcg stigning), så har du svaret. I din situasjon høres det ut som en spesielt nervepirrende tid, men masse lykke til! Håper den sitter!!!!!!
Meg og alle gutta Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2009 Takk for svar dere to! Jeg har sikkert tatt 150 graviditetstester i løpet av min prøvetid, og har aldri opplevd sånne skyggestreker før. Bortsett fra èn gang, men da var den veldig tynn og rar og så og si usynlig. En ønskestrek sikkert for samboeren min så det ikke. hehe. Jeg prøver å holde meg nede på jorda ved å tenke at det kun er skyggestreker jeg har fått.. Rart den i dag var litt sterkere, og mer rosa enn grå. Det er vel forskjellig fra test til test.. CB som jeg tok var streken nesten usynlig, men den er nå der. Fargen på den er det vanskelig å si noe om fordi den var så svak.. Har bestilt meg fler tester ikveld, så får vente noen dager å se igjen. Håpet stiger jo for hver skyggestrek jeg får, og nå har jeg jo fått det på 5 av 5 tester, dog etter tiden har gått ut da. Og det har aldri skjedd før som sagt:) Ja dette er utrolig nervepirrende.. Hadde vært så knall om vi hadde fått det til på egenhånd og sluppet unna ivf. Har søkt riksen også, men der er det så lang ventetid, og på volvat kom vi rett inn, men der koster det 60 000 for 3 forsøk + medisiner så er dyyyyyrt! Men et barn kan jo ikke måles i penger uansett:) Hadde vært utrolig deilig å slippe unna de utgiftene da:) og heller bruke de pengene på utstyr osv. Har ikke tanta kommet i løpet av de neste dagene så tar jeg en ny test når testene dukker opp i postkassa:) Samboeren min har bursdag om 1 mnd, og det hadde vært så koselig å overraske han med en god nyhet da, etter alle nedturer vi begge har hatt det siste året hvor utredningen har pågått:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Kjære 123123 Det var litt av en historie dere bærer med dere!!! Håper virkelig dere lykkes, enten på egenhånd eller med litt hjelp:)
Meg og alle gutta Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2009 Hei Tirilgirl! Tusen takk, vi f¨år krysse fingrene. Dette har vært en langt år med utredning, hvor vi begge har grått våre modige tårer. Vært mye mer nedturer og tunge beskjeder enn vi hadde forestilt oss. Leste historien din på profilen din. Kjempe trist! Håper dere lykkes neste gang. Alle gode ting er 3, er det noe som heter:) Jeg har ikm i løpet av uka, og får bare håpe at mensen ikke dukker opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå